چرا استقلال مثل فصل قهرمانی نیست؟

علی علیزاده بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال آبی پوشان پایتخت درباره شرایط این روزهای خود گفت: تجربه ثابت کرده تیم هایی که در نتایج خود ناهماهنگ هستند نمی توانند موفق باشند و شرایط آنها سخت خواهد بود. استقلال نتوانسته ثبات خوبی کسب کند و این مشکل در طول فصل گریبان استقلال را خواهد گرفت. تیمی که می خواهد عنوان قهرمانی را کسب کند باید حداکثر امتیاز را در مسابقات خود کسب کند.

ساپینتو کارش را پرخاشگرانه و پر زرق و برق انجام می دهد!

وی ادامه داد: فتح الله زاده و تیم مدیریت استقلال در تلاش برای ثبات باشگاه هستند. سرمربی تیم خارجی مربی خوبی است اما دیگران دست این مربی را خوانده اند و می دانند که او کارش را تهاجمی و آشکار انجام می دهد!

این بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: استقلالی ها کار سختی دارند. استقلال این هفته به مصاف مس کرمان می رود و تیم های بالا و پایین جدول بازی های بسیار سختی دارند. اگر آبی ها بتوانند این هفته و هفته آینده را با یک برد پشت سر بگذارند، می توانند به ثباتی دست یابند.

چرا استقلال مثل فصل قهرمانی نیست؟

استقلال رهبر ندارد

علیزاده با اشاره به مشکلات فنی استقلال مقابل حریفان لیگ برتری خاطرنشان کرد: تیم های بزرگ باید بازیکنانی داشته باشند که در بازی با تساوی بتوانند گره را باز کنند. استقلال در این فصل آن کیفیت خوب را ندارد. لیدر خوب در ترکیب استقلال نیست. حتی یک رهبر خوب هم روی نیمکت نیست. شاید خسرو حیدری تنها وزنه قابل توجه این تیم روی نیمکت این تیم باشد. فکر می کنم استقلال بازیکن طراح کم دارد. اگر این بازیکن در تیم باشد، استقلال می تواند شرایط بهتری بگیرد. ارسلان مطهری و بقیه مهاجمان گلزن هستند اما خوب غذا نمی خورند.

مس کرمان تیم منسجمی نیست

بازیکن سابق استقلال درباره دیدار آبی پوشان پایتخت و مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: استقلال اگر می خواهد در صدر جدول باشد باید مس کرمان را شکست دهد. مس کرمان تیم بسته ای نیست بلکه تیم بسیار خوب و با انگیزه ای است و تلاش می کند در لیگ سقوط نکند.

وی درباره مسائل مدیریتی باشگاه استقلال گفت: به نظر من ثبات مدیریتی موضوع بسیار مهمی است. یکی از دلایل راهیابی مس رفسنجان به جمع 6 تیم برتر لیگ، ثبات مدیریتی است. بگذار آجورلو یا فتح الله زاده 3-4 سال در باشگاه کار کنند. اگر این اتفاق بیفتد، قطعا عملکرد آنها بهتر خواهد شد. فتح الله زاده با دید باز هدایت باشگاه استقلال را پذیرفت. فکر می کنم اگر مدیریت باشگاه استقلال پایدار باشد می تواند عملکرد موفقی از خود به جای بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید