چرا بازنشستگان هزینه درمان را از جیب خود پرداخت می کنند؟

چرا بازنشستگان هزینه درمان را از جیب خود پرداخت می کنند؟

یکی از مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در تماس با خبرنگار ایلانا، نسبت به بد برخورد و بی نتیجه ماندن تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی اعتراض کرد و گفت: ماهانه حدود 800 هزار تومان به عنوان بیمه تکمیلی و دو درصد سهم درمان از حقوق من کسر می شود، اما این بیمه ها معتبر نیستند.

گفت: معمولاً باید هزینه دارو، پزشک و بیمارستان را خودمان بپردازیم. چرا هر ماه مبلغ زیادی برای بیمه اضافی می گیرند و در مواقعی که نیاز داریم باز هم باید برای درمان دست در جیب خود بگذاریم؟

این سازمان بازنشسته تامین اجتماعی گفت: 30 سال است که حق بیمه پرداخت می کنیم تا در دوران سالمندی که بیماری های مختلف به سراغمان می آید نگران هزینه های درمانی نباشیم، اما باز هم باید بخشی از حقوق ناچیز ماهیانه خود را خرج کنیم. رفتار.

وی ادامه داد: ماهی یک میلیون تومان پول دارو می دهیم. نه یک داروی خاص، بلکه دارویی که ممکن است هر فرد میانسال و سالمندی به آن نیاز داشته باشد.

این کارگر بازنشسته گفت: چرا تامین اجتماعی 25 درصد دیگر مسابقه را ذکر نمی کند؟ به حقوق بازنشستگان کشوری و ارتشی یک ماه اضافه می شود اما برای گرفتن حقوق 6 ماه خون از دست دادیم! نمی دانیم کانون های بازنشستگی به دنبال حل مشکل بازنشستگان هستند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید