چرا باید سرمربی تیم ملی فوتبال را عوض کنیم؟ / انتظار نتیجه از جام جهانی منطقی نیست!


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877405

من از گفتن حقه های تکراری خسته شده ام و فقط از همه انتظار حمایت دارم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در این شرایط اصلا منطقی نیست که تیم ملی در مسابقات بزرگ نتیجه بدهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال آلمان بایرلورکوزن به خبرنگاران گفت: ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. شک نکنید ما بازیکنان حتی یک درصد را هم دست کم نخواهیم گرفت. از وزارت ورزش و فدراسیون می خواهیم حمایت کاملی از ما داشته باشند چرا که اردوی دیگری در پیش نداریم. باید شرایط خوب باشد تا بتوانیم با اعتماد به نفس بالایی مقابل تیم های بزرگ بازی کنیم.

وی در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی گفت: چرا باید سرمربی را عوض کنیم؟ من واقعاً این کلمات را نمی فهمم. اکنون زمان حمایت است و ما فقط یک اردوی دیگر داریم. به نظر شما اگر گواردیولا را جذب کنیم می تواند کار خاصی انجام دهد؟ اول اینکه فدراسیون باید از بازیکنان حمایت کند و بازی های دوستانه خیلی خوبی را تدارک ببیند، نه تغییر مربی. من برای هزارمین بار اعلام کردم که در هیچ جای دنیا سرمربی برای مذاکره با کشورهای دیگر و بستن قرارداد نمی رود. این وظیفه فدراسیون است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: کنار گذاشتن سرمربی در شرایط فعلی بسیار بد است و کار ما را سخت می کند. اینکه او موفق به شکستن رکورد شد به این معنی است که او توانایی هایی دارد. هر وقت از اسکوچیچ حمایت شود نتایج خوبی می گیرد، هر وقت از تیم ملی و مربی اش انتقاد می شود متاسفانه نتایج خوبی کسب نمی شود. بهتر است کمی در کنار بازیکنان باشیم. از گفتن حقه های تکراری خسته شدم. من فقط از همه انتظار حمایت دارم نه اخراج سردار آزمون و طارمی و اسکوچیچ.

آزمون پیش بینی خود از دیدارهای تیم ملی در جام جهانی 2022 تصریح کرد: مقابل بحرین و لبنان بازی نمی کنیم. ما باید با تیم های بزرگ دنیا روبرو شویم. اگر خودمان باشیم و تیم ملی حمایت شود می توانیم نتایج خوبی بگیریم. اگر الان می توانستم 50 درصد حمایت قبلی را ببینم، الان بلندتر صحبت می کردم، اما الان سخت است. من نمی توانم به مردم دروغ بگویم. من صریحاً به سجادی گفتم نمی توانم چیزی بگویم که مردم را فریب دهد. برای تیم ملی سخت است و با این شرایط اصلا منطقی نیست که تیم ملی در مسابقات بزرگ نتیجه بگیرد.

بازیکن بایرلورکوزن گفت: فوتبال فراز و نشیب های خود را دارد. من اصلا از باخت نمی ترسم. من شکستگی های بد زیادی را تجربه کرده ام که ممکن است دیگر هرگز دیده نشوند. من به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اعتماد کامل دارم و قطعا برای کسب بهترین نتیجه به میدان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نقشی در حضور قربانقلی بردی محمداف در باشگاه تراکتورسازی داشته است، گفت: نمی توانم به یک مربی بزرگ توصیه کنم کاری انجام دهد و کاری انجام ندهد. الان می دانم که اگر خدای ناکرده تراکتور کار نکند، می خواهند همه چیز را روی من بگذارند. بردیف از من چند سوال پرسید و من جز خوب بودن تراکتور چیزی نگفتم. من به او نگفتم مربی استخدام کند چون آنقدر نیستم. اگر این کار را می کردم، مثل مردم می گفتم که این کار را کردم. او از من خواست چند بازیکن را به او معرفی کنم که این کار را انجام دادم اما اولین و آخرین تصمیم را خودش خواهد گرفت. بازیکنانی که معرفی کردید نیز جزو بهترین های لیگ برتر ایران و تیم ملی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید