چرا با وجود عادی شدن شرایط کرونری، خدمات قطار به 50 درصد مسافران ارائه می شود؟


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838226

حجت الاسلام پیمان فر به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد؛

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: با عادی شدن وضعیت کرونا، مسافران قطارها و هواپیماها 100 درصد می شوند، اما خدمات آموزشی مسافران مانند دوره تاج 50 درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام نصرلا پیمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی تذکر داد چرا با عادی شدن کشور از نظر بیماری عروق کرونر و ظرفیت مسافر و هواپیما با 100 درصد. ظرفیت، خدمات قطار کرونا در 50٪ در دسترس است.

متن کامل نماینده مردم مشهد در مجلس به وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است:


توجه داشته باشید:


چرا با توجه به اجرای طرح واکسیناسیون و تمهیدات و تمهیدات لازم در اجرای طرح های هوشمند پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و شروع سفر به نوروز و متعاقب آن سفرهای تابستانی و ظرفیت کامل قطارهای مسافری همچنان خدمات رسانی به علاقمندان هشتم من در 50٪؟


توضیحات یادداشت:

با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش ظرفیت قطارهای مسافری و کاهش تردد قطارهای مسافری برای هر دو سالن، مهماندار در قطارهای مسافری تامین شد، بنابراین با توجه به طرح واکسیناسیون و اقدامات لازم برای اجرای طرح‌های هوشمند انجام شد. آغاز سفرهای نوروزی و متعاقب آن سفرهای تابستانی و ظرفیت کامل قطارهای مسافری مشاهده می شود که گاه با نقص و عدم ارائه به موقع اما به دلیل ارائه خدمات مطلوب و مناسب برای مسافران داخل مسافری با ظرفیت کامل قطارها از خدمات مطلوب و مناسب در این ا تنوشنیه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید