چرا برخی از اساتید راهنما هنوز رتبه بندی نشده اند؟

چرا برخی از اساتید راهنما هنوز رتبه بندی نشده اند؟

در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به برترین اخبار اجرای رتبه بندی معلمان در هفته گذشته. با اخبار منتشر شده همراه باشید.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مشمولان باقی مانده تا پایان آذرماه از مزایای رتبه اول برخوردار خواهند شد.

صادق ستاری فرد درباره پرداخت مزایای رتبه اول به معلمان گفت: 80 درصد معلمان در ماه گذشته به همراه هشت ماه معوقه مزایای رتبه اول خود را دریافت کردند.

صادق ستاری فرد گفت: آخرین مهلت صدور احکام بازگرداندن حقوق و مزایای رتبه معلمی درجه بندی معلمان روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه است.

بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش حدود 810 هزار معلم در رتبه بندی فرهنگیان قرار می گیرند.

در همین راستا یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ۲۵ آبان ماه اعلام کرد: مصوب شد تمامی معلمان مشمول پرداخت امتیازات رتبه اول رتبه بندی شوند تا در برنامه بررسی و بررسی شود. سازمان بودجه

وی افزود: رتبه بندی معلمان برای تعداد زیادی انجام می شود، در واقع 72 هزار مستمری بگیر حدود 970 هزار نفر را شامل می شود.

شکایت معلمان از آموزش

معلمان حق التدریسی که اواخر سال گذشته به عنوان معلم مرحله سوم مقابل مجلس و سازمان آموزش و پرورش تجمع کردند و پس از مدتی بالاخره موفق به اخذ مجوز کار شدند، می گویند: حدود 12 هزار و 800 معلم حق التدریس بودند. – تدریسی که با وجود اینکه همه شرایط کار را داشت و در حالی که دوره دانشگاه فرهنگیان را گذرانده بودیم و آزمون اصلح را با موفقیت پشت سر گذاشته بودیم، اداره آموزش و پرورش به کار ما اعتراض کردند اما پس از پیگیری و اعتراض در نهایت موافقت کردند. قرارداد ما

آنها گلایه دارند: به دلیل تعلل ادارات آموزش و پرورش در استان هایی مانند لرستان و کرمان و … به بهانه عدم دریافت مجوز از آموزش و پرورش دستورات معلمان بعد از عید در فروردین و اردیبهشت صادر شد. .

این معلمان می گویند: الان در کمال ناباوری نامه ای از روشنگری و فرهنگ آمده است که در رتبه بندی کسانی نیستند که دستورشان بعد از بایرام آمده است! این چه تصمیم ناعادلانه ای است؟!

در تعیین رتبه مشکل وجود دارد

بررسی‌های کانال درخواست‌های فرهنگیان نشان می‌دهد که متأسفانه پس از تایید ناظران و ارزیابی ارزیابان، کارنامه‌هایی که در اثر ارزشیابی معلمان به هیئت‌های تایید صلاحیت ارسال می‌شود دارای کاستی‌های فراوانی است.

به عنوان مثال، اگرچه همکار ما مجموع امتیازات و حداقل های لازم برای کسب عنوان معلم را جمع آوری کرده است، اما در گزارش خود رتبه ای ندارد.

از سوی دیگر، اگرچه حد امتیاز کل 1000 امتیاز است و حد هر جزء نیز مشخص است، اما در کارنامه و در برخی مولفه ها محدودیت های کل بالاتری به خصوص در مولفه های حرفه ای و تجربه که 240 و 240 می باشد در نظر گرفته شده است. به ترتیب 200 امتیاز دارند گاهی تا 280 و 220 امتیاز هم شامل می شود!!

معلمان نگران پرداخت مابه التفاوت نباشند

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: مراحل رتبه بندی در حال انجام است و پس از مشخص شدن رتبه واقعی همیاران، معوقات مربوط به مابه التفاوت رتبه 1 با رتبه واقعی محاسبه و پرداخت می شود.

نگی سیاهکالی مرادی بیان کرد: برای کلیه همکاران مشمول طرح رتبه بندی 50 درصد رتبه اول محاسبه و برای 9 ماه که شامل شش ماهه دوم سال 1400 و سه ماهه اول سال 1401 می شود در مرداد ماه امسال واریز شده است. سال

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: ماه گذشته برای 80 درصد معلمان رتبه اول و 20 درصد مابقی به زودی و تا پایان آذرماه صادر می شود. بر این اساس 8 – معوقات ماهانه معلمان.

دیدگاهتان را بنویسید