چرا تاج و اوصولی از خبرنگاران می ترسند؟

این در شرایطی بود که فایل فاش شده از اتاق مصاحبه نشان می دهد که تاج، اصولی و دیگر دوستانشان سوالات خبرنگار را دیکته کرده اند. تاج در این فایل صوتی به خبرنگار می گوید که فقط در مورد وضعیت احسان اصولی در فدراسیون فوتبال و همچنین جلسه در اداره کل ورزش و جوانان استان پاسخ می دهد و خبرنگار با تایید این موضوع دقیقاً از آنها پرسیده است. دو سوال و پاسخ تاج را دریافت کرد.

چند سالی است که اختلافات در فوتبال مشهد به اوج خود رسیده و هر روز سوال جدیدی مطرح می شود. احسان اصولی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اختلافات زیادی با رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان دارد و همین موضوع باعث شده فوتبال ایران در بسیاری از فعالیت های جانبی شرکت کند. حالا در آخرین حاشیه اصول برگزارکننده مجمع عمومی فوتبال خراسان با هماهنگی اداره کل این موضوع را جابه جا نکرد به همین دلیل سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شرکت نکرد. در مجمع

حالا در این جنجال به نظر می رسد تاج طرف احسان اصولی را گرفته و قصد دارد با حمایت از او رضایت خود را از عملکرد تیم فوتبال خراسان رضوی نشان دهد. در این فایل صوتی که توسط خبرنگاران مشهدی به بیرون درز کرده است، تاج به صراحت می گوید که فقط می خواهد در مورد احسان اصولی صحبت کند و بگوید که او سخنگوی فدراسیون فوتبال است و از طرفی شایعه ممنوع الخروج شدن اوصولی به ورزش اصلی است. و اداره جوانان نیز درست نیست.

مهدی تاج که با امتیازات فراوان بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال نشست، حالا با تفاوت جدیدی روبرو شده است. چندی پیش در مصاحبه ای برای یک شبکه تلویزیونی شرکت کرد که در آن از ادبیات مناسبی استفاده نشده بود و حالا باید پاسخگوی این فایل صوتی باشد. اینکه چرا و چگونه یک سوال به یک خبرنگار حکم می کند که فقط به این سوال پاسخ دهد، سوالی است که فقط رئیس فدراسیون فوتبال باید به آن پاسخ دهد.

البته این اقدام تاج حدود یک ماه پیش متفاوت انجام شد. پس از آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، احسان اصولی وارد اتاقی دربست شد و تنها مقابل دوربین روابط عمومی فدراسیون فوتبال با او مصاحبه کرد. همچنین از قبل با سؤالات موافق است.

این رفتار افکار عمومی را به این سوال کشانده است که چرا مسئولان فدراسیون از رویارویی با خبرنگاران می ترسند؟ آیا خبرنگاران و افرادی که سوالاتشان از طریق خبرنگاران مطرح می شود محرم نیستند و نباید در مورد رویدادهای فوتبال بپرسند؟

تاج هر روز درگیر شرایط جدیدی است و این روزها همه منتظر تصمیم گیری او هستند تا هر چه زودتر نقش سرمربی تیم ملی مشخص شود. با این حال گویا این روزها حواشی از آقای رایس الگو گرفته و او را از وظیفه اصلی خود منحرف کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید