چرا جهانبخش بعد از زدن یک گل خوشحال نشد؟

جهانبخش پس از بازی دیروز گفت: شنیدم که هواداران بعد از بازی 2-2 نام مرا صدا زدند. خیلی خوب بود. از زمانی که در فاینورد بازی کردم، کارم بالا و پایین شده است، اما این حس را دارم. دی کویپ (ورزشگاه فاینورد) همیشه پشت من است.”

چیزی که برای جهانبخش 29 ساله جالب بود حضور پدر و مادر و سایر خانواده اش در ورزشگاه بود. او گفت: “من همیشه به آنها می گویم که دی کویپ زیباترین ورزشگاه هلند است. حالا آنها می توانند آن را تجربه کنند. باعث افتخار من است.»

خانواده او در دقیقه 62 وقتی جهانبخش وارد زمین شد، او را دیدند. شش دقیقه بعد، PSV توسط تورگان هازارد گل دوم را به ثمر رساند و بازی تمام شد. اما از آنجایی که تیم میهمان به دلیل کارت قرمز با یک مرد به کار خود ادامه داد، فاینورد امیدوار بود.

جهانبخش ادامه داد: در واقع بعد از 2-2 می خواستم جشن بگیرم اما بقیه بازیکنان فرار کردند و به وسط زمین رفتند چون آنها هم می خواستند بازی را ببرند و بازی را 3-2 کنند. در واقع این بهتر بود. ذهنیت در تیم فوق العاده قوی است.”

چرا جهانبخش بعد از زدن یک گل خوشحال نشد؟

جهانبخش همچنین با بیان اینکه در ترکیب اصلی فاینورد مقابل آیندهوون قرار ندارد، گفت: البته برای من سخت بود، همیشه می خواهم از نو شروع کنم. اما همه این را می خواهند. ما در هر پستی بازیکنان خوبی داریم. برای دو پست بال ما در مجموع پنج گزینه داریم.”

جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: همه آنها بال های عالی هستند. ما همدیگر را قوی تر می کنیم. به همین دلیل ما در صدر هستیم. ما همچنین در یک فصل طولانی که هنوز در سه جبهه رقابت می کنیم به یکدیگر نیاز داریم. در هر بازی بازی کنم و اگر این کار را نکنم، حاضرم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شوم تا تفاوت را ایجاد کنم.”

چرا جهانبخش بعد از زدن یک گل خوشحال نشد؟

دیدگاهتان را بنویسید