چرخه اقتصادی کشور بدون FATF متوقف نمی شود/ ژنرال های خسته نتوانستند؛ یک دولت «قوی ایرانی» می تواند

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790647

خبرهای روشن و امیدوارکننده ای از مذاکرات وین به گوش می رسد و هیئت ایرانی در تلاش است تا به توافق خوبی دست یابد و تحریم ها را لغو کند، کاری که ژنرال های خسته نتوانستند و نتوانستند انجام دهند. یک دولت «قوی ایرانی» می تواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ مذاکرات وین به دور جدیدی رسیده است، ایران انتظار دارد 1+4 رویکردی سازنده داشته باشد نه سوگیری یک جانبه و این روند می تواند سرآغاز تحولات جدیدی در عرصه سیاسی باشد. تاریخ.

اگر چه دولت مقتدر ایران اقتصاد کشور را به مذاکره گره نزده و با تلاش شبانه روزی به دنبال رفاه عمومی است، اما نتیجه روحیه جهادی اگر در این میان سنگ اندازی نکنند، نتیجه روحیه جهادی آثار خود را سریعتر نشان می دهد.

امام جمعه گنبد چاووس در خصوص اقدامات اخیر دولت در سیاست خارجی گفت: توافقنامه مبادله نه تنها گاز مورد نیاز پنج استان شمالی را تامین می کند، بلکه به پشتوانه مهمی برای مذاکرات تبدیل شده و نشان داده است که بدون نیاز به روابط اقتصادی می توان به آن دست یافت. FATF.”

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اقتدار ایران در مذاکرات وین گفت: با وجود حضور تیم مذاکره کننده آمریکا در وین، تیم مذاکره کننده ما به آمریکایی ها اجازه حضور در مذاکرات را ندادند و تاکید کردند که مذاکرات فقط حول محور هسته ای است. «از بردجام دو سه تا نمی شود.

وی افزود: وضعیت فروش نفت و درآمدهای ارزی دولت در این 100 روز و همچنین توافق مبادله ای برای تیم مذاکره کننده ایرانی برنده شده و اروپایی ها را ناراحت کرده است.

ترابی با محکومیت اقدام اخیر ترکیه در برقراری روابط اقتصادی با رژیم اشغالگر قدس، گفت: اردوغان می خواهد مشکلات اقتصادی را با فروش آبروی مردم ترکیه حل کند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات عراق افزود: با روی کار آمدن مقتدی صدر بعید است که با یک دولت عملگرا و منطقی در عراق مواجه شویم.

ترابی با اشاره به درگیری های مرزی موجود در مرز با افغانستان گفت: تا زمانی که گروه حاکم در افغانستان به ثبات نرسد، منطقه مرزی ما با این کشور محل تنش خواهد بود.

وی با اشاره به پیروزی انصارالله در یمن گفت: پس از 7 سال جنگ متوالی، اکنون عربستان و دولت منصور هادی پرچم سفید را برافراشته و به میز مذاکره و آتش بس رسیده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید