چشم انداز پرسپولیس مشخص شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم فصل آینده با بازیکنان جدیدی که وارد کرده چشم انداز روشنی خواهد داشت.

محمد پنجعلی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و آغاز آماده سازی این تیم برای حضور در بیست و دومین دوره لیگ برتر صحبت کرد.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خیلی خوب و سریع بالا آمد و بازیکنان خوب و باکیفیتی را که همگی با تجربه بین المللی زیاد بودند، آورد، افرادی که در فصل آینده به پرسپولیس کمک خواهند کرد. همه هواداران و پیشکسوتان به آینده تیم در لیگ امیدوار هستند. به درخواست علی پروین من به همراه چند پیشکسوت در اولین تمرین سرخ پوشان حاضر شدیم تا بگویم مثل گذشته به حمایت از بازیکنان و کادر فنی ادامه می دهیم.

او در مورد نایب قهرمانی فصل گذشته قرمزها گفت:

پرسپولیس پس از 5 قهرمانی متوالی به دلایل مختلف نتوانست در لیگ گذشته قهرمان شود که البته این به مذاق هواداران خوش نیامد، البته این به معنای تلاش نکردن گل محمدی و بازیکنان نیست، بلکه در همه جای دنیا این اتفاق می افتد و هیچ تیمی ممکن است همیشه قهرمان باشد. به نظر من با بازیکنان جدیدی که پرسپولیس وارد کرده چشم انداز فصل آینده این تیم مشخص خواهد شد.

پنجعلی همچنین به تغییرات کادر فنی قرمزها در فصل جدید اشاره کرد:

یحیی (گل محمدی) مربی باتجربه ای است و ابایی ندارد، حتما صلاح دید تا در کادرفنی خود تغییراتی ایجاد کند. او در سال های اخیر در هر تیمی که حضور داشته، همیشه افراد شایسته و خوبی را در کادرفنی خود داشته است. پرسپولیس فصل آینده مطمئناً ترکیب فنی قدرتمندی خواهد داشت. در حال حاضر تنها دغدغه او برای کادر فنی پرسپولیس انتخاب جانشینی برای حمید مطهری است که با وسواس زیادی این کار را انجام می دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور سیدجلال حسینی در کادر فنی گفت:

سیدجلال به عنوان بازیکن دوران درخشانی داشت اما در مربیگری شرایط برای او متفاوت است و باید برنامه ریزی مناسبی برای افزایش دانش خود داشته باشد و با شرکت در کلاس های حرفه ای نیز بتواند مدرک مربیگری خود را دریافت کند و بدون هیچ مشکلی روی نیمکت بنشیند .

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با بازیکنان جدید خود می تواند مدعی قهرمانی شود یا خیر؟

شرایط لیگ ما به گونه ای است که باید بین سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شاهد قهرمانی باشیم. فولاد تا حدودی خود را رقیب نکونام نشان داد. من به پرسپولیس در فصل آینده امید زیادی دارم. گل محمدی با دقت زیادی نقاط ضعف تیمش را پوشانده و تنها مشکل اصلی این تیم در خط حمله است که مشخصا به دنبال بازیکنان خارجی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید