چمران برای تیم ملی فوتبال آرزوی موفقیت کرد


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914422

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امشب یک تقابل بزرگ و مهم در جام جهانی مقابل تیم فوتبال آمریکا داریم که برای ورزشکارانمان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم که موفقیت آنها موفقیت همه مردم ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی چمران در ابتدای یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: 18 آذر مصادف با ولادت حضرت زینب کبری (س) دختر امیرالمومنین(ع) است که در واقع قهرمان کربلا و به ویژه حوادث بعد از کربلا بود. . او در طول تاریخ برای همه ما از زن و مرد الگوی ارزشمند و زیبایی بوده است.

وی افزود: دختر امیرالمومنین (ع) روزهای سختی را پشت سر گذاشت به همین دلیل روز تولدش روز پرستار نامگذاری شده است. این روز را تبریک می گویم و برای همه پرستاران آرزوی سلامتی و موفقیت در کارشان دارم. این قشر پرتلاش در گسترش بیماری کرونا و همه گیری آن شهدایی را تقدیم آنان کردند، برایشان آرزوی سلامتی و بهروزی کامل داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به 17 آذرماه روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: در این روز در آغاز دفاع مقدس یکی از ناوچه های دشمن توسط نیروی دریایی دلاور کشورمان منهدم شد. این روز را به همه این عزیزان تبریک می گوییم و امیدواریم در دفاع و حراست از مرزهای آبی نسبتا طولانی کشور موفق و پیروز باشند.

چمران به روز شهادت آیت الله مدرس که به نام روز مجلس نامگذاری شده است نیز اشاره کرد و افزود: این نماینده سال ها با دیکتاتوری رضا هانی مبارزه کرد و سرانجام به شهادت رسید. امیدواریم همه نمایندگان ما در این مبارزه با ظلم و ستم از او درس بگیرند. من این روز را به همه نمایندگان مردم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: 19 آذرماه سالروز مبارزه با ایدز است و امیدواریم این بیماری خطرناک از جهان محو شود، همچنین 20 آذر سالروز شهادت میرزاکوچک خان است که در شرایط سخت با شجاعت به مقابله با دشمن پرداخت. آن روز و مردم از هر طرف، به ویژه در شمال. کشور برای آنها ارزش زیادی قائل است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخشی دیگر از سخنان خود به دیدار تیم ملی کشورمان با تیم فوتبال آمریکا در قالب جام جهانی 2022 اشاره کرد و گفت: امشب یک تقابل بزرگ و مهم جام جهانی داریم. در مقابل تیم فوتبال آمریکا، برای ورزشکارانمان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم که موفقیت آن موفقیت همه مردم ماست. همانطور که رهبری فرمودند، دل مردم را شاد کردند، خدا دلشان را شاد کند.

و ادامه داد: امیدواریم امروز رقبای ما مسابقه خود را با همدلی آغاز کنند و باعث خوشحالی مردم و خدا رحمتشان شود.

وی تاکید کرد: باید به پرچم دروغینی که برای کشورمان راه انداختند اشاره کرد، هرچند بعدا عذرخواهی کردند اما باید دید از هر موضوع و موقعیتی برای جریحه دار کردن روحیه ملی پوشان و مردم ما استفاده می کنند. البته روحیه مردم ما و انشالله ورزشکاران ما بالاست و امشب به موفقیت خواهند رسید.

چمران ضمن قدردانی از سازمان زیباسازی گفت: برنامه ای که در روزهای گذشته در پل طبیعی اجرا شد و همچنین برنامه ای که در برج میلاد تدارک دیده شد اقدامات بسیار خوبی است که برای حمایت از تیم ملی کشورمان انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید