چمران: 2 سال است که اتوبوس خوابیده است

چمران: 2 سال است که اتوبوس خوابیده است

روز جدید : رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث اتوبوس های خوابیده باعث شده تا عده ای برای پنهان کردن کاستی های خود به مدیریت جدید شهری هجمه ناعادلانه کنند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بحث اتوبوس های خوابیده گفت: این پدیده جدیدی نیست و تقریبا دو سال پیش بود.

وی افزود: متأسفانه عده ای هم هستند که تمایلی به حضور در گلخانه ندارند و ترجیح می دهند شبانه در جایی غیر از گلخانه اسکان داده شوند که برخی از آنها اتوبوس را برای اقامت شبانه انتخاب کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: پیش از این برخی اتوبوس ها برای اسکان این افراد سیار در نظر گرفته می شد اما اتوبوس ها به خطوط متصل نبودند و هر کدام از این افراد می توانستند از صندلی ها برای استراحت استفاده کنند.

البته من با این موضوع موافق نیستم و پیشنهاد داده ام که سازوکار دیگری در نظر گرفته شود اما به هر حال برخی می گویند این افراد می توانند فعلا سرد بمانند و در همان اتوبوس های سیار بمانند.

وی با تاکید بر اینکه بحث اتوبوس های خواب پدیده جدیدی نیست، گفت: اتوبوس های متحرکی که مسافران برای تردد در سطح شهر از آن استفاده می کنند نمی تواند محل خواب افراد بی خانمان باشد، اما اتوبوس های دیگری نیز برای این منظور طراحی شده است. حتی پتو برای گرم نگه داشتن آنها.

چمران گفت: مشکل خوابیدن اتوبوس باعث شده تا عده‌ای برای پنهان کردن کاستی‌های خود ناعادلانه به مدیریت شهری جدید حمله کنند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری در حال بستن کوه ها است، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران مسئولیتی در قبال کوه ها ندارد و کاری به مدیریت شهری ندارد.

مسئولیت کوه ها جداست. اصولاً کوه ها در محدوده شهر تهران محسوب نمی شوند و به نوعی قلمرو تهران محسوب می شوند و این مورد نیز سیاه نمایی دیگری علیه حکومت شهری است.

دیدگاهتان را بنویسید