چند آپارتمان 80 متری در جنوب تهران؟

از آنجایی که خرید خانه در تهران یکی از سخت ترین کارهاست و نیاز به سرمایه نسبتا زیادی دارد، برای افرادی که سرمایه کمتری دارند، مناطق جنوبی تهران می تواند انتخاب خوبی باشد. در این گزارش نگاهی به خانه هایی در 80 متری جنوب تهران انداختیم.

اگر قصد سرمایه گذاری در جنوب تهران را دارید می توانید یک واحد نوساز به متراژ 82 متر که دارای 2 اتاق خواب است به مبلغ یک میلیارد و 886 میلیون تن خریداری کنید. همچنین یک بلوک 15 ساله در همین منطقه با متراژ 80 متر و 2 خواب با قیمتی معادل یک میلیارد و 600 میلیون تن می باشد.

واحد مسکونی نوساز در منیریه با متراژ 82 متر و 2 خواب به ارزش 2 میلیارد و 750 میلیون تن می باشد.

برای خرید آپارتمان 75 متری در شوش که نوساز و دارای 2 خواب می باشد به سرمایه ای معادل 1 میلیارد و 500 میلیون تن نیاز دارید.

بودجه مورد نیاز برای خرید بلوک 77 متری مولانا که 9 سال از ساخت آن می گذرد و دارای 2 اتاق خواب است، یک میلیارد و 386 میلیون تن است.

بلوک 82 متری نازی آباد که 9 سال ساخت و دارای 2 اتاق خواب است در روزهای اخیر 3 میلیارد و 444 میلیون تن ارزش گذاری شده است. همچنین یک بلوک 80 متری در همین منطقه که 8 سال از ساخت آن می گذرد و دارای 1 اتاق خواب است، 2 میلیارد تن هزینه دارد.

در نظر داشته باشید که این ارقام بر اساس واحدهای فروخته شده در تهران است و قطعا قیمت مسکن در این محله ها را به طور دقیق توضیح نمی دهد. قیمت خانه ها در هر منطقه با توجه به قدمت ساختمان، امکانات، خیابان ها، شرایط مالک و فروشنده و … متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید