چند خانوار در طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ثبت نام کرده اند؟


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914476

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی پاسخ داد؛

ابوالفضل مهدیار گفت: تاکنون بیش از 205 هزار نفر از شهروندان استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل مهدیار در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: فرصت ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان علاوه بر سایر شهرستان های استان اعطا شد.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام در این طرح به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

این مسئول از تامین زمین برای ساخت 142 هزار و 204 واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان در برنامه چهارساله خبر داد و اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار بیش از 205 هزار شهروند استانی نهضت مسکونی مشمول طرح نهضت ملی مسکن به ثبت رسیده و با استقبال مردم این روند ادامه دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص الزامات ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن گفت: متقاضی و افراد تحت نظارت نباید زمین مسکونی یا واحد مسکونی داشته باشند و متقاضی نمی توانسته از آن استفاده کند. از تسهیلات موسسات از 22 بهمن 1357. دولت دولتی مرتبط با تامین مسکن اعم از زمین، خرید واحد مسکونی یا ساخت واحد مسکونی استفاده نشده است.

مهدیار تصریح کرد: همچنین متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار و همچنین زنان مجرد بالای 35 سال و مردان مجرد 23 تا 45 سال به شرط ارائه تعهدنامه محضری در خصوص ارائه رسمی باشد. گواهی ازدواج در زمان تسلیم واحد، همچنین متقاضی باید حداقل 5 سال سابقه اقامت در شهر مورد نظر داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید