چنین شرایطی در شأن باشگاه پرسپولیس نیست/ شرایط فدراسیون فوتبال با جذب بازیکن خارجی مخالفت کرد!

ساعت: 20:37
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779585

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در 5 فصل قهرمان لیگ برتر شدیم و داشتن این شرایط در شأن ما نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار سرخپوشان مقابل نساجی گفت: در مجموع فکر می کنم بازی جذاب و فیزیکی بود. هر دو تیم پرس شدیدی داشتند. بازی بیشتر در میانه میدان بود اما بازی خوبی بود و برای تماشاگران راحت بود. نساجی تیم خوبی بود و انتظار داشتیم بازی سختی داشته باشیم. گفتم اصلا بازی آسانی نیست. امیدوارم در هر صورت این روند را ادامه دهیم هرچند مشکلات زیادی داریم.

او گفت: بازیکنان سخت کار می کنند. امیدوارم هر چه زودتر این مسائل حل شود چون درگیری های ذهنی زیادی داریم که نمی توان گفت. در صورت لزوم بعداً در مورد آنها صحبت خواهم کرد. امیدوارم از این وضعیت بیرون بیاییم، چون دست ما نیست که در این شرایط باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مجبور به جذب بازیکن خارجی باشیم، فکری برای آن می کنیم اما در حال حاضر شرایط به گونه ای است که نمی توانیم هزینه های روزانه باشگاه را تامین کنیم. نمی دانم چطور می توانیم بازیکن خارجی بگیریم در حالی که پنجره نقل و انتقالات ما بسته است. ما دوست داریم تیم را تقویت کنیم. ما در شرایط سختی قرار داریم و به نظر می رسد پرسپولیس به تنهایی نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد که جای سوال دارد. امیدوارم شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد.

او گفت: در ابتدای بازی خوب نبودیم اما بهتر و بهتر می شدیم و توانستیم خودمان را پیدا کنیم و توپ را پاس کنیم. ما به گلزنی ادامه دادیم و صحنه های خوب زیادی دیدیم. من خودم از نیمه اول راضی نبودم اما در نیمه دوم بازی بهتر شد. هر دو تیم تحت تاثیر یکدیگر بودند زیرا هر دو تیم دوست داشتند پرس زیاد داشته باشند و فضای کمی بدهند. این موضوع باعث شد تا بازی فیزیکی شود و توپ در میانه میدان بود. فرصت های خوبی ایجاد کرده ایم.

گل محمدی گفت: در ادامه تیم حریف با یک بازی مستقیم سعی کرد ما را هل دهد. من از نتیجه راضی هستم، اما آنطور که من می خواهم نمایش بی نقصی نداشتیم. موقعیت های خوبی برای ضدحمله ایجاد کردیم، از نتیجه راضی هستم، اما از گیم پلی بازی خوشم نیامد.

وی در پاسخ به اینکه دیروز قول داده بود تیمش امروز هجومی بازی کند، اذعان داشت: در بحث فنی تیم حریف پرس بسیار خوبی داشت و کار ما را سخت کرد. می خواستم تهاجمی بازی کنم اما از طرف حریف تحت فشار بودیم. نساجی تیم خوبی است و معمولی نیست. بازی مقابل این تیم سخت بود، هر چند ما میزبان بودیم چون آنها سخت بازی کردند. آنها می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات این تیم توضیح داد: نمی خواهم زیاد درباره این مسائل صحبت کنم. صحبت های زیادی شد اما تاثیری نداشت. سعی می کنیم صبور باشیم و امیدوارم از این موقعیت استفاده نکنیم. شرایط ما خاص است. ما 5 فصل قهرمان شدیم و داشتن این شرایط در شأن ما نیست. مشکلاتی که بازیکنان ما دارند عجیب است. امیدوارم بیشتر به این تیم توجه شود و تقاضای زیادی نداشته باشیم. اگر به شما بگویم چند درصد گرفتم، شاید باور نکنید، چون درصدی دریافت نکرده ایم!

گل محمدی در خصوص جذب بازیکن خارجی تاکید کرد: جذب بازیکن خارجی ابتدا پول می خواهد و بعد پنجره باز می خواهد که ما نداریم. صحبت ها زیاد است و اگر شرایط مهیا شود، حتماً به آن فکر می کنیم. ما گزینه های زیادی را در نظر گرفته ایم اما باید شرایط فراهم شود. شرایط سخت فدراسیون ما را به این نتیجه رساند که فقط پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد. از طرفی پولی در جیب ما نیست و پنجره ما بسته است. نمیدونم چی بگم و چیکار کنم فکر می کنم این حرف ها باعث می شود که بازیکنانمان را هم از دست بدهیم. بازیکنان با همه مشکلات دست و پنجه نرم می کنند اما نگرش نسبت به این تیم خوب نبود.

وی در خصوص داوری که کارت زرد گرفت، گفت: در یک صحنه اعتراض نکردم اما داور عجله داشت. به تیم داوری خسته نباشید می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به آخرین شرایط و حواشی مربوط به علیرضا ابراهیمی گفت: اگر سوال فنی دارید بپرسید!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید