چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی هنرمندان بسیجی در محمودآباد برگزار می شود

زمان: 21:30
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777909

حمیدرضا حراسانی گفت: چهاردهمین جشنواره هنرهای خیابانی بسیج در استان آذرماه آذرماه امسال به مناسبت هفته بسیج به میزبانی سوررود محمودآباد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حمیدرضا حراسانی امشب با بیان اینکه جلسه هماهنگی جشنواره تئاتر خیابانی هنرمندان بسیجی در محمودآباد برگزار شد ، اظهار کرد: فینال پذیرفته شد.

وی افزود: تئاتر خیابانی با موضوعات تئاتر مقاومت ، حاج قاسم سلیمانی ، حفاظت مقدس ، تاج و معضلات اجتماعی در جامعه ، نقش مردم در حفاظت 8 ساله مقدس ، شعار سال و محیط توسط هنرمندان اجرا می شود. “

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران گفت: 42 اثر در جشنواره ارائه شد ، در مرحله اول 10 گروه حذف شده و 32 گروه دیگر نیز برای مرحله دوم آماده می شوند.

خراسانی با بیان اینکه در بین این 32 اثر ، تنها 10 اثر با ارزیابی داوران به مرحله نهایی ارسال می شود ، گفت: ارزیابی مرحله دوم بر عهده عبدالرضا رشیدی ، امیرحسین فلاحت پیشه و سید حسین ساداتی است.

وی خاطرنشان کرد: 140 شهید هنرمند در مازندران داریم و با معرفی شهید امسال ، تندیس جشنواره طراحی می شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران یادآور شد: 10 گروه برتر که در مرحله نهایی معرفی می شوند ، تا جشنواره در سمینار آموزشی که امیرحسین شفیعی تدریس می کند شرکت می کنند.

حراسانی در پایان گفت: این جشنواره طی سه روز با اجرای نمایش در میدان های سورهرود به دلیل رعایت مراحل بهداشتی با حضور مردم برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید