چهارمین جشنواره «نه به اعتیاد» در یزد برگزار می شود


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877874

دبیر کمیته فرهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر یزد:

وفایی دبیر کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد از برگزاری چهارمین جشنواره اجتماعی اعتیاد یزد در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محبوبه وفایی ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری چهارمین جشنواره اجتماعی «نه به اعتیاد» خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر با همکاری دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود. رویدادهای مختلف فرهنگی، ورزشی، آموزشی و اطلاع رسانی در یزد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از یکم تا هشتم تیرماه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی، مسابقات، ایجاد بازارچه برای توانمندسازی بانوان، برگزاری کارگاه های رایگان مشاوره، برنامه های میدانی و زیارت قبور. شهدای مبارزه با مواد مخدر یکی از مهمترین برنامه های این جشنواره است.

دبیر کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد ساخت مستندی از افراد درمان شده، اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی و ورزشی در زندان مرکزی، برگزاری سمینارهای آموزشی، اجرای برنامه های مختلف در محلات با محوریت پیشگیری از اعتیاد و دوچرخه سواری کنفرانس ها داروهای نامگذاری شده

وفایی هدف نهایی این جشنواره را اصلاح این باور غلط در جامعه دانست که در مبارزه با مواد مخدر هیچ کاری نمی توان کرد و افزود: این تصور غلط باید اصلاح شود و همه باور کنند که در حوزه در حوزه فرهنگ، درمان و حمایت اجتماعی در حوزه مواد مخدر بسیار خوب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید