چهارمین رویداد تولید و محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد به ایستگاه داوری رسید.


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915257

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد با حضور 23 تیم برای تعیین برترین های این رویداد به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ هیئت داوران چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با بیان اینکه 23 تیم از هشتم آبان ماه به مدت 2 روز در سه رشته انیمیشن، بازی های ویژه موبایل و نرم افزار اندروید با یکدیگر به رقابت پرداختند. و این رویداد به منظور ایجاد نهضت تخصصی تولید محتوای دیجیتال، شناسایی تیم های تخصصی تولید محتوا در استان، پشتیبانی و آموزش و توانمندسازی تیم ها برای رسیدن به بازار کسب و کار اجرا شد.

در بیانیه داوران این رویداد آمده است: در بخش پویا با محتواسازی در حوزه جهاد صادق، شهید خیر، خدمات عمرانی، ملت شهیدپرور، مشاهیر روستا، جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم محلی، 6 تیم به رقابت پرداختند. ابتدا تیم حاج قاسم سلیمانی از شهرستان گچساران مقام دوم و تیم دختران حجاب از شهرستان دانا مقام سوم را کسب کردند.

شرکت کنندگان در بخش اپلیکیشن موبایل باید در رابطه با توسعه گردشگری، کار و تلاش، اقتصاد محلی، سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و نمایش ظرفیت های محلی تولید می کردند که از 8 گروه شرکت کننده تیم کودکان دنا از شهرستان دنا رتبه اول را کسب کردند. تیم سرمین نفت از گچساران مقام دوم و تیم زاگرس اپ سازی از شهرک بویار احمد مقام سوم را کسب کردند.

در زمینه ساخت بازی موبایل شرکت کنندگان می توانستند در بازی های بومی و محلی، مقاومتی، فکری، کردشگری و … به رقابت بپردازند. داوران این رویداد مقام سوم را به تهیه کنندگی تیم شهید سلیمانی از شهرستان لنده اهدا کردند و تیم دیگری به عنوان گروه اول و دوم انتخاب نشد.

هیئت داوران چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد 2 تیم توسعه اپلیکیشن از شهرستان های گچساران و چرام را به عنوان تولیدات قابل تقدیر معرفی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید