چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش آموزشی در قم برگزار می شود.


ساعت: 16:26
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856029

دبیر بخش مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم:

دبیر بخش آموزشی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در قسمت مقدماتی قم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، حجت الاسلام اسکندری ظهر امروز در نشست خبری اداره کل کمک ها و امور خیریه استان قم که پیرامون چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی در بخش آموزشی: چهل و پنجمین دوره جمهوری اسلامی برگزار شد. ایران در بخش آموزش در قم.
وی ادامه داد: برگزاری این دوره از مسابقات بسیار حائز اهمیت است. ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به این مسابقات دارند.
مدیرکل بنیادهای استان قم گفت: برگزاری این مسابقات در عرصه داخلی و بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه ای در معرفی هویت دینی، فرهنگی و دینی برخوردار است.

همچنین در این دیدار سید محمد صالحی نژاد گفت: این مسابقات یکی از چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی است که در قسمت مقدماتی قم برگزار می شود.

او ادامه داد: قسمت مقدماتی این مسابقات در سه بخش تفسیر عمومی قرآن، سوره شعرا، نهج البلاغه و دعا از سجادی برگزار می شود.
دبیر حوزه آموزش چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی افزود: ثبت نام دوره مقدماتی از 21 اردیبهشت ماه گذشته آغاز شد و تا 24 خرداد ادامه داشت اما ثبت نام تا 19 تیرماه تمدید شد.
وی گفت: با توجه به اینکه کوم میزبان این دوره در حوزه آموزشی است، کار ویژه ای در این استان انجام شده و ارتباط با سمینارها و مراکز دانشگاهی برقرار شده است.
صالحی نژاد گفت: تیزر تبلیغاتی این قسمت از مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی آماده شده و از شبکه اجتماعی صدا و سیمای استان کوم پخش می شود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در بخش آموزشی از مردادماه به صورت آنلاین در مرحله اول مسابقه شرکت کرده و با چهار گزینه به سوالات پاسخ خواهند داد. مرحله نهایی آذرماه با حضور 150 نفر از خواهران و برادران برگزیده در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار می شود.
دبیر حوزه آموزش و پرورش چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی یادآور شد: مسابقات این بخش ویژه افراد بالای 18 سال است و علاقه مندان می توانند به نشانی www.quraniran.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید