چه تعداد مربی در رتبه بندی معلمان قرار دارند؟

چه تعداد مربی در رتبه بندی معلمان قرار دارند؟

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره زمان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی گفت:

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم از ابتدای طرح موضوع رتبه بندی معلمان بر تصویب و اجرای این مهم تاکید داشتند و موافقت خود را اعلام کردند و مستمری نیز انجام شد.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: نماینده ویژه دولت در این خصوص اعلام کرد که با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری های مکرر نمایندگان مجلس مقرر شد برای اجرای معلمان سقف 25 هزار میلیارد تن در سال تعیین شود. رتبه بندی اعتباری

نق زاد در خصوص لحظه اجرای این لایحه تصریح کرد: پس از نهایی شدن قانون، این مصوبه از 31 شهریور 1400 اعمال می شود. همچنین یک مربی کلیدی در دانشگاه تهران مبنای حداقل 80 درصد حقوق معلمان خواهد بود.

وی افزود: همچنین برای نیمه دوم امسال 12.5 میلیارد تن وام در نظر گرفته شده است و وام سال آینده در لایحه بودجه لحاظ می شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس ادامه داد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تمامی معلمان سراسر کشور به تعداد 733 هزار و 638 نفر مشمول این تعداد هستند.

نق زاد گفت: لازم به ذکر است، نمایندگان مجلس تاکید کردند که این موضوع باید محقق شود، بنابراین با توجه به وضعیت مالی دولت سیزدهم و بدهی های باقی مانده از دولت قبل، دولت تلاش کرد تا وام 25 هزار میلیارد تنی را به دست آورد که نشان می دهد تعامل بین قوه مجریه و مقننه

دیدگاهتان را بنویسید