چه کسانی با دریافت هزینه اضافی از ناظر مسافر/ تاکسی یاسوج خودسرانه عمل می کنند؟


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878073

در ماه های اول سال 1401 مصوبه قانونی افزایش عوارض ابلاغ و اجرا شد، اما برخی از رانندگان شهر یاسوز خودسرانه عوارض اضافی دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، در اولین ماه های سال 1401 شاهد ارسال نامه جدیدی مبنی بر افزایش عوارض در شهر یاسود بودیم اما تعدادی از شهروندان از دریافت عوارض اضافی در برخی از نقاط حومه الف گلایه داشتند. که در ماه های اخیر هزینه ها افزایش یافته و شهروندان در حال پرداخت هزینه حمل و نقل جدید هستند.

این شهروندان در ادامه با بیان اینکه به نظر می رسد عده ای به صورت تصادفی در برخی از مسیرهای یاسوج عوارض و اضافه بار دریافت می کنند، ادامه داد: وقتی از برخی رانندگان در مورد علت اضافه شارژ سوال می شود، اعلام می کنند همه قیمت ها گران شده است. و کالاها گران شده اند و باید تعرفه بیشتری بگیریم.

شهروندان یاسوجی در ادامه بیان کردند: به نظر می رسد عده ای با دریافت کارمزد اضافی از شهروندان سوءاستفاده می کنند تا سود کسب کنند، چرا که تمام تمهیداتی که در قانون برای افزایش عوارض در ابتدای سال پیش بینی شده بود و اجرا شد، اما کارمزد دریافت کردند. برخلاف قانون و موجب نارضایتی شهروندان می شود.

این شهروندان در ادامه اظهار داشتند: برخی از رانندگان در مسیر یاسوج به تل خسرو و همچنین از یاسوج به سرابتاوه درصدد دریافت عوارض اضافی هستند.

به نظر می رسد این رانندگان به شیوه خود قانون را دور می زنند و چنین مشکلی باعث نارضایتی شهروندان شده است.

گفتنی است رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: .

نیک اقبال گفت: شهروندان می توانند با ارسال کد تاکسی به شماره 09174804309 به نام آقای دانش مسئول بررسی رانندگان تاکسی، سیگنال تخلفات در زمینه عوارض را ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید