چه کسی به فکر تیم ملی است؟

چه کسی به فکر تیم ملی است؟

حسین کعبی درباره آخرین وضعیت همکاری خود با فولاد گفت: با باشگاه فولاد قرارداد دارم و به آن احترام می گذارم. طبق قانون به همکاری با باشگاه ادامه خواهم داد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد معیارهای انتخاب سرمربی بعدی فولاد گفت: من فقط می توانم از طرف خودم صحبت کنم و اینکه با باشگاه فولاد قرارداد دارم. اگر سرمربی جدیدی بیاید و بخواهد با من کار کند، در اختیار او خواهم بود. در غیر این صورت طبق قراردادی که با باشگاه داریم ادامه خواهیم داد.

سرمربی فولاد درباره عملکرد این تیم مقابل الهلال تصریح کرد: قبل از بازی همه با ما صحبت کردند و گفتند چهار پنج گل می گیری. اما ما نمایش خوبی ارائه دادیم و حتی توانستیم چند بار مقابل حریف گلزنی کنیم. فکر می کنم نماینده عربستان در دیدار مقابل الدحیل ویژگی های خود را نشان داد و نیازی به توضیح بیشتر در این باره نیست. همه چیز تمیز است.

کعبی درباره عملکرد محمدامین حزباوی گفت: این بازیکن در دوران حضورش در ما پیشرفت زیادی داشته و بدون تعارف حتی می تواند به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شود. الان هم در تیم ملی جوانان اردوی ازبکستان حضور دارد. یکی از نکات اخلاقی خوب حزباوی، گوش دادن و استفاده از تخصص مربیان است. او خوب گوش می دهد و آن را اجرا می کند. او در بازی با الهلال چندین بار به گلزنی نزدیک شد.

وی درباره عملکردش در فولاد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در قطر از ته دل به تیم کمک کردم و سعی کردم با الفاظ انگیزشی به بازیکنان انگیزه بدهم زیرا دوست دارم نانی که سر سفره خانواده ام می آورم حلال باشد. این برای من است.

وی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی و کناره گیری پی در پی گزینه های ایرانی گفت: بهتر است در این مورد سکوت کنیم. چون نمی توانم دروغ بگویم و اگر بخواهم حقیقت را بگویم، آدم بدی خواهم بود. کسانی که راست می گویند آزرده می شوند. چه کسی به فکر تیم ملی است اگر من در تاریخ دوم باشم؟ به همین دلیل بهتر است سکوت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید