چه کسی بین مهدی طارمی و اسکوچیچ تفاوت ایجاد کرد؟

چه کسی بین مهدی طارمی و اسکوچیچ تفاوت ایجاد کرد؟

هداد عزیزی در گفت وگو با خبرورزشی اظهار داشت: برخی از همبازیان یا حسودان مهدی طارمی، مزخرف بازی می کردند و جلو می انداختند و حالا ایستاده اند…

اما ممکن است بپرسید چه خبر است؟ تفاوت ستاره پورتو با دراگان اسکوچیچ چیست؟ چه کسانی از خط خطی های مهدی طارمی سود می برند؟

در همین رابطه از یک منبع آگاه و آگاه نزدیک به تیم ملی شنیدیم که ماجرای مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ زیر نظر سه بازیکن سرشناس تیم ملی است.

هر کدام از این سه بازیکن با گل های متفاوت سعی کردند مهدی طارمی را که ستاره تیم ملی ایران به حساب می آید حتی در قلب فوتبال اروپا دوشیده و به جان اسکوچیچ بیندازند! چرا؟

هر یک از این سه بازیکن مشخصا اهداف مختلفی را در این راستا انجام داده اند و جالب اینجاست که در نبرد پیش رو در گفت و گوی تلفنی با طارمی طرف این بازیکن را گرفتند اما جرأت نکردند از ستاره پورتو در رسانه ها و شبکه های مجازی سوال کنند. صفحه شخصی او در اینستاگرام

فقط این را بدانید که یکی از این 3 بازیکن مدتی است در تیم ملی بازیکن مطلق نیمکت نشین شده و با توجه به سابقه اش اصلا از این موضوع خوشحال نیست. این بازیکن که با واکنش های منفی زیادی روبرو شد حالا مهدی طارمی را جلو انداخته است.

بازیکنی دیگر اما یکی از رقبای مهدی طارمی! لطفا تعجب نکنید چون این چیزها در فوتبال ایران طبیعی است. ما هم تیمی ها و رقیبی را می شناسیم که وقتی نمی توانند با هم تیمی های خود رقابت کنند سعی می کنند به او نزدیک شوند و کشور را ویران کنند.

سومین نفری که شنیدیم یک ستاره است. گفته می شود این ستاره به دنبال یک مربی مطرح خارجی (اسمش کارلوس کی روش نیست) برای نیمکت تیم ملی است. از طرفی این ستاره به جایگاه مهدی طارمی در پورتو و اروپا حسادت می کند.

وجه اشتراک این سه بازیکن مطرح تیم ملی عدم حمایت رسانه ای شفاف از مهدی طارمی است و به نظر نمی رسد از دست دادن هم تیمی خود چندان ناراحت باشند!

البته در این بین تنها سردار آزمون رفیق صمیمی دی مهدی طارمی بود که با استفاده از دانش خود و انتشار مطلبی به یاد همبازی غایب خود پرداخت، اما سایر بازیکنان تیم ملی از جمله سه بازیکن نامبرده ترجیح دادند فکر کنند. در مورد وضعیت فعلی آنها. !!

دیدگاهتان را بنویسید