چه کسی ترس را وارد زندگی آمریکایی ها کرد؟

چه کسی ترس را وارد زندگی آمریکایی ها کرد؟

فریدل با اشاره به بازی خوب جناح های آمریکایی در چلسی و یوونتوس نوشت: در دیدار مقابل انگلیس دو موقعیت خوب گلزنی ما توسط پولیسیچ و مک کنی، دو جناح ما ایجاد شد. ما باید به ایران گل بزنیم، بنابراین انتظار دارم پولیشیچ بیشتر جلوتر بازی کند. من مانند قبل از مسابقات نگران ایران هستم. این بازی با انگلیس متفاوت است. ما انتظار داریم که موقعیت ایجاد کنیم، توپ را کنترل کنیم و در زمین پیروز شویم. از نظر تاریخی، ما در این کار خوب نبوده ایم. نمی گویم که نخواهیم کرد، اما بیشتر نگرانم می کند. این جام جهانی هم تورنمنت شگفتی بود.

بلکبرن دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس نیز درباره دوران حرفه ای کارلوس کی روش در آمریکا و همچنین دستیار سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد صحبت کرد و نوشت: کارلوس یک جنتلمن خارج از زمین و مردی سرسخت به عنوان مربی است. او یک انضباط ساختاری است. از طرف دیگر، اگر سعی کنید کاری را که او می خواهد انجام دهید، بسیار خوب است. او فردی باهوش و مصمم است. بعد از بازی ایران و ولز دیدم که بازیکنانش بعد از برد چقدر از او خوشحال بودند.

فریدل همچنین درباره برنامه کی روش برای مهار بازیکنان سرعتی آمریکا می نویسد: کارلوس برنامه اصلی خود را برای مهار سلاح های تهاجمی ما قرار می دهد و سعی می کند تا حد امکان سرعت و انرژی را از بازیکنان ما بگیرد، اما فکر می کنم تمرکز اصلی او روی پولیشیچ محدود خواهد شد.

او همچنین درباره بازیکنان شاخص ایران می نویسد: آنها سه مهاجم خوب به نام های علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون دارند و می دانند چگونه بر واکر زیمرمن دفاع آمریکا غلبه کنند و موقعیت آفرینی کنند.

فریدل در خاتمه نوشت: فکر می کنم شاهد بازی فیزیکی و تهاجمی ایران و آمریکا باشیم. اگر کارلوس راهش را داشته باشد، بازی آنقدر جالب نخواهد بود که نتوانید چشمانتان را ببندید، زیرا او می داند که ما بهترین تیم از نظر فوتبالی هستیم.

دیدار حساس ایران و آمریکا امشب از ساعت 22:30 در ورزشگاه الثمامه دوحه و در آخرین روز از گروه دوم جام بیست و دوم برگزار می شود و آمریکایی ها برای صعود به مرحله بعد با پیروزی مقابل ایران روبرو هستند. دور اما شاگردان کی روش یک تساوی دارند و بیشترین شانس را برای صعود خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید