چوکا و شهرداری بندرعباس در فینال / پرواز عقاب ها در آسمان لیگ یک


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843452

تیم فوتبال چوکا در هفته بیست و ششم از گروه A لیگ دوم فوتبال ایران، با متوقف کردن میزبان، با میزبان توانمند خود روسکان البرز، صدرنشینی خود را تثبیت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چوکا در هفته بیست و پنجم و پیش از فینال رقابت های گروه اول لیگ دسته دوم کشور با گل های نیما دلاور، حسین رسولی و سیدعلی یحیی زاده با نتیجه 3 بر یک موفق شد مناطق نفت خیز جنوب را شکست دهد.
چوکا با پیروزی هفته گذشته 53 امتیازی شد و یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته دوم با 4 اختلاف با بندرعباس، تیم دوم جدول گروه اول پس از یک فصل دوری از رقابت های لیگ به این رقابت ها بازگشت.
تیم چوکا در ایستگاه پایانی هفته بیست و ششم لیگ دسته دوم به دیدار تیم شهدای رزکان البرز رفت که به نوعی تشریفاتی برای هر دو تیم بود و نتیجه بازی در جدول مسابقه تاثیرگذار نبود. چوکا صعود کرد و تیم رزکان کرج با همه شایستگی ها از صعود به پلی آف به عنوان تیم دوم بازماند و مقام سوم گروه A را کسب کرد.

هر دو تیم 90 دقیقه کار کردند و نیم و نیم فرصت گلزنی داشتند. اما هیچ یک از تیم ها موفق به گلزنی نشدند تا با تساوی 0-0 رکورد آخرین دیدار خود در لیگ دسته دوم را ببندند.

از اتفاقات زیبای این دیدار تونل قهرمانی تیم شهدای رزکان کرج برای چوکایی بود. در ابتدای این دیدار تیم شهدای رزکان البرز با رعایت سنت میهمان نوازی و تشکیل تونل قهرمانی برای تیم چوکا قهرمان گروه اول لیگ دسته دوم، صعود تیم میهمان به لیگ دسته اول و قهرمانی را تبریک گفت. کسب عنوان قهرمانی از خبرنگاران و رسانه ها.

سه فصل پیش، قصه های سبز با هدایت فرشاد پای، بازیکن و پیشکسوت سابق پرسپولیس، موفق شد از لیگ دو به لیگ یک برود و پس از یک فصل حضور در لیگ یک، در پایان فصل حضورش در لیگ یک، زیر نظر فرشاد. پیوس، منجر به لیگ 2 شد. آنها سقوط کردند.

البته در خصوص سقوط چوکا نیز باید به این نکته اشاره کرد که فرشاد پیوس در ابتدای حضور چوکا در لیگ یک از این تیم جدا شد و در هفته های پایانی همان فصل دوباره هدایت این تیم را برعهده گرفت.

حالا تیم پرسابقه چوکای تالش پس از یک فصل دوری از رقابت های لیگ یک، این بار با هدایت حسن اشجری بازیکن سابق استقلال تلاش کرده تا دوباره صعود کند و به رقابت های لیگ یک بازگشت تا تاریخچه صعود و صعود را ببیند. سقوط در تاریخ این باشگاه این تیم با دو مربی پرسپولیس و استقلال در دو فصل متوالی به ثبت می رسد.

علی نظرمحمدی دیگر مربی گیلانی از ابتدای لیگ 2 تا پایان هفته هفدهم سرمربی چوکا بود و نیم فصل را با چوکا برد اما پس از 3 هفته به دلیل مشکلاتی از چوکا جدا شد و حسن اشجری آخرین دوره را سپری کرد. 9 هفته به عنوان سرمربی. چکش را خورد.

این مسابقات در دو گروه 14 تیمی برگزار شد و در پایان تیم های اول و دوم به همراه برنده مسابقه حذفی، تیم های دوم از هر دو گروه به لیگ یک راه خواهند یافت.

چوکا به عنوان تیم اول مستقیم گروه A با 54 امتیاز و تیم شهرداری بندرعباس با 50 امتیاز و تیم های شهدای رزکان البرز با 46 امتیاز، ارتش چهارم، شهید اورکی پنجم، شهرداری ششم ماهشهر و … صعود کردند. در رتبه های زیر قرار دارند.
تیم بم و آبی های تهران به دسته سوم سقوط کردند.

در گروه دیگر تیم شاهین عامری با 48 امتیاز به عنوان تیم اول مستقیم صعود کرد. طبق برنامه ریزی سازمان لیگ قرار است دیدار چوکا و شاهین عامری (قهرمانان گروه A و B) تکلیف قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود که این دیدار احتمالا هفته جاری در زمین بی طرف برگزار می شود.

همچنین تکلیف تیم سوم راهیابی به لیگ یک نیز در حال حاضر مشخص نیست.
البته به زودی با دیدار تیم های وان پارس، نود ارومیه و شهید قندی از گروه B، یک تیم به عنوان تیم سوم راهی پلی آف می شود.
در نهایت از بین تیم های دوم گروه A و B یعنی شهرداری بندرعباس و وان پارس نقش جهان پس از بازی حذفی تیم پلی آف تیم برنده به عنوان تیم سوم لیگ دو به لیگ یک صعود خواهد کرد.

تیم های گل عقاب و ریحان البرز نیز در دسته سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید