چگونه در فضای مجازی خریدی مطمئن داشته باشیم؟


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839789

خرید بسیاری از مردم امروزه به صورت آنلاین انجام می شود، در حالی که برخی سودها هنگام سفارش آنلاین و دسترسی به اطلاعات بانکی آنها سعی در فریب مردم دارند و به این ترتیب حساب افراد خالی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ جامعه امروز با توجه به دوره مدیریت فضا و زمان و بحث تسهیل روابط انسانی در همه عرصه ها یکی از مهمترین پیش نیازهای توسعه روابط انسانی است. باید مورد بحث قرار گیرد.


یکی از راهبردها در واقع فعالیت ها یا اقدامات اقتصادی ماست، یعنی. در واقع مدیریت زمان، ترافیک و حمل و نقل، بحث ارتقای رضایت، بحث تنوع خرید محصول و بحث جذابیت بر اساس مدل رقابتی کالاها در فروشگاه های مختلف است. مهمترین عنصر در حمایت از حقوق مصرف کننده، موضوع توزیع عادلانه است.


برای خرید یک کالای روزمره یا مصرفی، تصویرسازی از موضوع عینی می شود و در هر کسب و کار یا فعالیت اقتصادی، علاوه بر همه این ویژگی های مثبت، گاهی پیامدهای منفی یا ویژگی های ناخواسته ای نیز به همراه دارد.



خرید اینترنتی موجب تسهیل عدالت و عدالت توزیعی شد

گلمرضا باغ شیرین، رئیس کل دادگستری اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه فروشگاه های اینترنتی موجب تسهیل در توزیع عادلانه و عادلانه می شود، گفت: یکی از مزایای خرید از این فروشگاه ها شفافیت قیمت ها و بحث مقایسه ای است. کالاها


وی ادامه داد: لحظات مهم برای خرید از فروشگاه های اینترنتی، شکل فروشگاهی است که در قالب مطالب یا محتوای محصول ارائه می شود و چون این فروشگاه ها خرید اینترنتی هستند و پرداخت نقدی نیستند، درگاه هایی که معرفی می کنند باید اصل و کالای ساخته شده باشند. در دسترس جامعه هدف یا نامزد خود ممکن است مغایر با ارزش‌های جامعه یا حتی قانون باشد، مانند فروش اسلحه‌های سبک، الکل، سلاح‌ها و تجهیزات با ماهیت صریح جنسی، که معمولاً نباید به عنوان استاندارد ارائه شود.



یکی از آفات جدی در فروشگاه اینترنتی؛ تضاد کیفیت و ظاهر کالا

وی با بیان اینکه علاوه بر بحث ممنوعیت، کالاهای غیر اصل و تقلبی مطرح است، تصریح کرد: یکی از آفات جدی در فروشگاه اینترنتی؛ کالاها در واقع چیزی که عرضه می شود ظاهری عینی دارد و عموم مردم آن را از بستر خود می بینند و با دریافت این محصول می بینند که بین کیفیت و ظاهر ناهماهنگی وجود دارد.


رئیس اداره امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اشاره به اقدامات لازم برای پیشگیری از جرایم سایبری، کلاهبرداری سایبری، درگاه های سایبری و فیشینگ گفت: مصرف کننده به دلیل محدودیت های خاص یا به دلیل دسترسی به تغییرات خاص یا قیمت و رقابت پذیری. از نظر مادی ترجیح می دهیم خرید اینترنتی انجام دهیم، بنابراین مهم ترین نکته فروشگاه باید در زمینه آدرس اینترنتی در فضای مجازی باشد، در غیر این صورت فروشگاه اینترنتی معتبر نیست.



پیش نیاز اصالت فروشگاه اینترنتی، شناسنامه است

وی پیش نیاز اصالت فروشگاه اینترنتی را شناسنامه وی دانست و ادامه داد: مهمترین اقدامات خریدار در اعتماد خرید اینترنتی نماد اعتماد الکترونیکی، نگهداری از فروشگاه و سابقه یا رزومه آن است.


وی افزود: هنگام خرید الکترونیکی، با استفاده از پلتفرم یا اپلیکیشن در فضای مجازی، باید از مرورگر آپدیت استفاده کنیم تا خرید خود را ایمن و مطمئن کنیم. مرورگرهای قدیمی مانند اینترنت اکسپلورر نسخه 6 یا بسیاری موارد دیگر در واقع مرورگر هستند. امنیت کمتری دارند و این مرورگرها می توانند با افشای اطلاعات به ما آسیب برسانند.


وی گفت: برای خرید اینترنتی از هیچ سخت افزار و کامپیوتری استفاده نکنید زیرا در هر خرید به اطلاعات کاربری، کارت بانکی و رمز دوم دسترسی خواهند داشت و باید از کامپیوتر برای خرید الکترونیکی استفاده شود که فقط کافی نت است. system مجموعه های عمومی و حتی اقوام و دوستان نباید به صورت آنلاین خرید کنند، زیرا در بسیاری از موارد برخی از اطلاعات ذخیره شده یا ناآگاهانه نمایش داده می شود، بنابراین با این مشکلات بسیاری از کلمات کلیدی یا رمز عبور در دسترس عموم قرار می گیرد.


باگ شیرین گفت: برخی از مشکلات باید به صورت آنلاین خریداری شوند، نه به دلیل فوریت دسترسی به رایانه شخصی، بنابراین باید از کلمات کلیدی و رمزهای عبور معتبر و غیرقابل پیش بینی استفاده کنید. قابلیت پیش بینی یکی از مهمترین راه های هک رمزهای عبور شخصی است. ما



بدافزار به راحتی اطلاعات شخصی را در اختیار هکرها قرار می دهد

وی توضیح داد: دستگاه رایانه ما باید مجهز به آنتی ویروس باشد، در غیر این صورت می توانید به صورت آنلاین خرید کنید، بدافزارها، بدافزارها، نرم افزارهای جاسوسی به راحتی می توانید اطلاعات وارد شده روی صفحه کلید را دریافت کنید.، تا حد امکان اطلاعات شخصی را حفظ نکنید. هنگام خرید آنلاین در پوشه های word یا excel، تاریخ انقضای CVV2 یا کارت خود را در نظر داشته باشید، یا از روش های ثبت مجدد یا رمزگذاری استفاده کنید، اینها مواردی هستند که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. اطلاعات شخصی هکرها را افزایش دهید.


این مقام مسئول ادامه داد: بحث بعدی Https آدرس درگاه بانک است که در خرید اینترنتی باید به آن توجه داشت. بسیاری از سایت های بانکی ما آدرس های اینترنتی خرید جعلی دارند. کد ملی و رمز عبور را وارد کنید ما باید بلافاصله با کلیه اطلاعات و دسترسی های مالی خداحافظی کنیم.


وی گفت: مقوله مهم در خرید اینترنتی استعلام فاکتور اینترنتی است که پس از پرداخت های اینترنتی باید استعلام نیز مورد توجه قرار گیرد زیرا سامانه هایی که وقوع این مورد را به راحتی پیش بینی می کنند به راحتی به شما رسید تحویل می دهند.


سیستم خرید پستی امن ترین خرید آنلاین

بگ شیرین گفت: توصیه من به عنوان کارشناس استفاده از پرداخت حضوری است که دو مزیت دارد یکی بحث سلامت و اصالت کالا. دریافت وجه و تحویل کالا باید توسط کارمند پست انجام شود تا در صورت توقیف یا وجود مورد، کالا را دریافت نکند و در واقع در صورت وجود مشکل از گزینه استرداد کالا استفاده کنید. .


وی اذعان داشت: سایت های مخرب و جعلی باید به پلیس فتا یا واحد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که یکی از آنها قوه قضائیه است، گزارش شود. وارد یک سیستم کامل روابط عمومی شوید و در اپلیکیشن کروم قسمت گزارش ها برای گزارش جریان یا گزارش تخلف است.


وی ادامه داد: تمامی این موارد تصمیماتی است که شهروندان با اعتماد و اصالت کمتر کمتر مورد کلاهبرداری قرار می گیرند و همچنین ضمانت خدمات پس از فروش است که در صورت اصل نبودن یا نبودن کالا ضمانت عودت کالا می باشد. مشابه عکس‌های ارائه شده. «یا درگاه‌هایی را که ما را به بحث سوءاستفاده مالی سوق می‌دهند، باز نکنید.


رئیس اداره فعالیت های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خاطرنشان کرد: بحث پیشگیری، افزایش آگاهی عمومی، اقدامات ترویجی و ارتقای سواد رسانه ای مردم از طریق فضای مجازی، سمینارها، تلویزیون، زیرنویس و رسانه های ایمن تر و مطمئن تر.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید