چگونه مربیان ارزشیابی معلمان را به چالش می کشند

چگونه مربیان ارزشیابی معلمان را به چالش می کشند

مهران اسدی در خصوص روند رتبه بندی در استان اصفهان گفت: رتبه بندی به مراحل پایانی خود نزدیک می شود و در سامانه طراحی شده برای این منظور چندین مرحله را پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: اکنون به مرحله ای رسیده ایم که هیات های حسابرسی باید نظر نهایی خود را اعلام کنند، در صورت تایید رتبه فرد در این مرحله، فرد می تواند نتیجه را در سامانه my.medu.ir مشاهده و تایید کند. در صورت عدم تایید ارزیابی توسط فرد، 10 روز فرصت دارد اعتراض خود را در همان قسمت ثبت کند

اسدی افزود: رسیدگی به اعتراضات زمان بر و طولانی خواهد بود و باید در کارگروه های تخصصی انجام شود. همچنین به معلمان جدیدالورودی که هنوز مدارک خود را در سامانه rtb.medu.ir بارگذاری نکرده اند، فرصت داده شد تا مدارک روز گذشته خود را حفظ کنند.

وی تاکید کرد: پرونده هیات ممیزی تست های خود را تکمیل کرده و به زودی برای انجام بررسی ها و تعیین رتبه نهایی فرد در اختیار آنها قرار می گیرد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: تعداد اعضای کمیته حسابرسی فرد است و هر یک از اعضا به صورت جداگانه و در صورت نصف به علاوه یک نظر خود را در مورد رتبه فرد اعلام می کنند. اعضا رتبه فرد را تایید می کنند سیستم به طور خودکار اطلاعات را به مرحله بعدی ارسال می کند.

وی ادامه داد: رتبه یک و دو پس از تایید در هیات ممیزی در سامانه من مشخصات فرد اعلام و به صورت خودکار به سامانه پرسنلی گزارش می شود تا حکم صادر شود اما اگر رتبه فرد بالاتر از دو باشد پس از تایید هیئت حسابرسی منطقه ای از این رتبه به استان اطلاق می شود.

اسدی افزود: هیات بازرسی استان رتبه سه به بالا را دارد. در صورتی که رتبه فرد 3 باشد، پس از تایید هیات ممیزی استان، این رتبه به فرد ابلاغ شده و در سامانه مشخصات قرار خواهد گرفت. اما رتبه های چهارم و پنجم برای تایید نهایی به هیات بازنگری کشور ارسال می شود.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت: تلاش ما بر این است که در اسرع وقت این فرآیند را تکمیل و رتبه واقعی افراد را مشخص و بلافاصله احکام صادر کنیم.

اسدی در خصوص پرداخت حق التدریس معلمان استان اصفهان در سال تحصیلی جاری گفت: باید ابلاغیه صادر شود و قبل از صدور ابلاغ اختیاری تراز اجباری منطقه مشخص شود. کلیه ایرادات ابلاغی باید اصلاح شود برخی از اخطاریه های اجباری دارای اشکال بوده و ضوابط اعمال نمی شود و از این ماه اختیار صدور اخطاریه اختیاری به مناطق و مناطق داده شده و به بخشداری ها و بخشداری ها ابلاغ شده است. و اکنون همکاران در حال صدور اطلاعیه هستند.

مدیر منابع انسانی و امور اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: به محض صدور اطلاعیه شهریه و تحویل فرم مربوطه به امور مالی، مراحل پرداخت پس از آن انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید