چگونه می توانم بمانم؟ ما مخالفیم و مخالفیم

از زمانی که کارلوس کی روش ایران را ترک کرد، گمانه زنی های زیادی در مورد صحبت ها و انتصابات تاج و کی روش بدون اطلاع هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس مطرح شد. در عین حال سوالات زیادی درباره تصمیم احتمالی شورای عالی فوتبال برای آینده نیمکت نشینی تیم ملی فوتبال مطرح می شود. با وجود اینکه تقریبا تمامی اعضای هیات مدیره به سوالات خبرنگاران در این زمینه پاسخی ندادند اما طهمورت حیدری یکی از اعضای هیات مدیره در گفتگو با خبرنگار ایران ورزشی در این باره توضیح داد.

از ملاقات تاج و کیروش اطلاعی نداریم

از طهمورت حیدری درباره دیدار تاج با کی روش می پرسیم و در حالی که او در حال پرداخت قراردادش بود، درباره آینده تیم ملی با او صحبت کرد. آیا او از چنین ملاقاتی خبر دارد؟ حیدری به ایران اسپورت گفت: من نمی دانم آقای تاج با آقای کی روش صحبت کرده است. اگر قرار بود چنین جلسه ای برگزار شود، ابتدا باید نظر هیئت مدیره را می گرفتند».

قرارداد کی روش تا پایان جام جهانی بود

حیدری درباره این قرارداد توضیح می دهد: قرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام جهانی بود. او در حال حاضر قراردادی ندارد. اگر قرار است بماند، باید بیاید و قرارداد ببندد و برای تمدید آن قرارداد، موافقت هیئت مدیره لازم است. تا جایی که من می دانم هیات مدیره مخالف است و با ماندن کی روش موافق نیست. البته زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود با کی روش موافق نبودم. اینطور نیست که من آن را قبول ندارم، زیرا فکر نمی‌کنم جوانمردی بود که اسکوچیچ را در زمانی که تیم را به جام جهانی هدایت کرد، کنار گذاشت.

حضور نکونام در تیم ملی منتفی است

احتمال حضور جواد نکونام به جای کیروش چقدر است؟ با توجه به نظر مثبت او قبل از جام جهانی، برخی این احتمال را مطرح می کنند. این عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال می گوید: حضور جواد نکونام در تیم ملی دور از ذهن است. چون می خواستیم قبل از جام جهانی به تیم ملی بیاید و کنار کارلوس کی روش باشد تا بعد از جام جهانی او را سرمربی تیم ملی کنیم اما رفتاری که از خود نشان داد ما را ناراحت کرد. به نظر من او برای تیم ملی احترام قائل نبود و البته نمی خواست سرمربی تیم ملی شود و هنوز نامی از او برده نشده است. «تمام اخباری که در مورد سرمربیان احتمالی تیم ملی می شنوید، حدس و گمان است.

ما به دنبال انتقال خودرو نیستیم

یکی دیگر از اخباری که پس از جام جهانی پیرامون هیات اتحادیه فوتبال مطرح شد، درخواست چند تن از اعضای هیات مدیره برای دریافت حواله خودرویی است که در اختیار بازیکنان تیم ملی فوتبال قرار گرفته است. با این حال حیدری به ایران ورزشی گفت: «این اخبار اصلا صحت ندارد. به هیچ وجه هیچ یک از اعضای هیئت مدیره نباید به دنبال انتقال خودرو باشند. همچنین این انتقال پول هنوز بین بازیکنان توزیع نشده است. «اگر این اتفاق بیفتد، ما هرگز چنین درخواستی نکردیم.

دنیا نشان داد که ما خیلی عقب هستیم

طهمورت حیدری درباره لزوم تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی در اسرع وقت می گوید: عملکرد تیم هایی مانند ژاپن و عربستان و سایر تیم های آسیایی در جام جهانی 2022 قطر نشان داد که خیلی عقب هستیم. موفقیت در جام ملت ها برای ما بسیار مهم است و برای رسیدن به آن نیاز به برنامه ریزی و تصمیم درست داریم.

دیدگاهتان را بنویسید