ژنرال دست روی این ستاره استقلال گذاشت

ژنرال دست روی این ستاره استقلال گذاشت

فرهاد مجیدی در این فصل بازیکنان زیادی در خط حمله خود دارد. زستد، یمگا، مطهری، قاسمی نژاد، آزادی و رمضانی بازیکنانی هستند که در لیست آبی ها به عنوان مهاجم حضور دارند. این موضوع باعث شد بازیکنانی مانند رمضانی، مطهری و حتی قاسمی نژاد نتوانند برای استقلال بازی کنند.

حالا در نقل و انتقالات نیم فصل می توان شنید که یکی دو مهاجم آبی ها از جمله محمدرضا آزادی و آرمان رمضانی قصد جدایی از این تیم را دارند. این در حالی است که باشگاه های گل گهر و امیر گله نوی نیز برای جذب آرمان رمضانی ابراز تمایل کرده اند. این مشکل آبی ها را بر آن داشت تا در ازای انتقال مهاجم خود، خواهان حضور سعید صادقی، ستاره گل گهر شوند.

مبادله ای که به نظر می رسد امیر کالا نوی با آن موافق است، موافقت با آن کمی سخت است. صادقی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان گل گهر است و این مربی به دلیل حذف از جام حذفی مورد انتقاد مدیران باشگاه قرار گرفته است.

قلعه نویی که تیمش در ابتدای فصل یکی از مدعیان قهرمانی بود، با اتفاقاتی که در ماجرای بینما افتاد، حالا تنها امیدش کسب سهمیه احتمالی در پایان لیگ است.

باید دید در نهایت واکنش گل گهر به پیشنهاد استقلالی ها چه خواهد بود و آیا آنها با تبادل صادقانه با آرمان رمضانی موافقت خواهند کرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید