کارلوس کی روش از حضورش در ایران فاش کرد

کارلوس کی روش از حضورش در ایران فاش کرد

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی پرتغالی فوتبال جهان که پیش از آمدن به ایران تجربه حضور در رئال مادرید، منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال را داشت، در بدو ورود به ایران مورد استقبال اهالی فوتبال و رسانه ها قرار گرفت.

او در یکی از اولین مصاحبه هایش در ایران نکات مهمی را گفت که فکر می کردیم خوب است با هم مرور کنیم. این مربی درباره انتخاب ایران گفت: با تمرین آمدم و با انگیزه زیادی ایران را انتخاب کردم تا تیم ملی این کشور را به جام جهانی برزیل برسانم. با توانایی هایی که در فوتبالیست های ایرانی دیدم مطمئن هستم که می توانیم به برزیل برویم و بازی های خوبی را در آنجا به نمایش بگذاریم. کی روش در ادامه گفت: اگر مطمئن نبودم می توانم ایران را به جام جهانی برزیل ببرم، اصلا قرارداد نمی بستم.

خبرنگاری از این مربی پرتغالی پرسید که آیا قبل از رفتن به ایران با الکس فرگوسن مشورت کردی؟ کارلوس در پاسخ به این سوال گفت: من دوست الکس فرگوسن هستم و با وجود اینکه یک بار با او تلفنی صحبت کردم، هیچ توصیه ای از او برای حضور در ایران نگرفتم و این تصمیم من بود. کی روش در ادامه صحبت های خود گفت: من استعدادهای فوتبال ایران را می شناسم و احساس می کنم از میان این همه استعداد می توانم تیم خوبی را اینجا بسازم. من به سربازان رزمنده ای نیاز دارم که جان خود را در میدان برای موفقیت کشورشان بدهند و مطمئن هستم که می توانم این کار را در ایران انجام دهم.

جالب است بدانید که پس از حضور کارلوس کی روش در ایران و عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال، علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان یکی از کسانی بود که به شدت از این مربی حمایت کرد و در گفت و گو با ورزش. او به صراحت گفت: به نظر من کارلوس کی روش بهترین گزینه ای بود که فدراسیون فوتبال انتخاب کرد و من به موفقیت این مربی در جام جهانی برزیل امید زیادی دارم، او مربی باتجربه ای است که در تیم های بزرگ کار کرده و می تواند به ارتقای سطح فوتبال ایران کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید