کارلوس کی روش ستاره پرسپولیس سوگلی

کارلوس کی روش ستاره پرسپولیس سوگلی

در صورت ماندن اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، مرتضی پورعلیگنجی به عنوان یکی از بزرگترین غایبان تیم ملی در جام جهانی معرفی خواهد شد. اما جدایی اسکوچیچ و بازگشت کی روش معادلات را برای این بازیکن تغییر داد و حالا مدافع پرسپولیس نه تنها دومین جام جهانی خود را تجربه می کند، بلکه به یک مدافع ثابت تیم ملی تبدیل شده است.

پورعلی گنجی که بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی است و رابطه بسیار خوب او با مرتضی یکی از دلایل پیوستن این بازیکن به پرسپولیس بود، یکی از بازیکنان مورد علاقه کی روش نیز محسوب می شود.

کیروش برای اولین بار این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد و حالا برای دومین بار او را به مسابقات جهانی رساند. مرتضی که در جام جهانی قبلی بازیکن ثابت تیم ملی بود و در هر 3 بازی به طور منظم به میدان رفت، قبل از شروع جام جهانی اعلام کرد که می خواهد در این جام جهانی هم برای تیم ملی بازی کند. اتفاقی که با حضور کی روش و پورالیگانجی در هر دو بازی تیم ملی مقابل انگلیس و ولز به عنوان یک فیکس به نمایش درآمد.

مرتضی در دیدار با ولز در حالی کنار مجید حسینی بازی کرد که خبری از ترکیب عجیب خط دفاعی تیم ملی مقابل انگلیس و بازی با 3 مدافع نبود. مرتضی و مجید نیز در این دیدار عالی کار کردند که یک برد ارزشمند را برای تیم ملی رقم زد و یک روز تقریباً بدون خطا را پشت سر گذاشتند.

در حالی که پورعلیگنجی و حسینی مدافعان اصلی و ثابت تیم ملی در قطر بودند، دو رقیب آماده و آماده را پیش رو داشتند. شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان دو مدافعی که در هر بازی زیر نظر اسکوچیچ نصب می شدند حالا به دو بازیکن نیمکت نشین تبدیل شدند. خیلی ها قبل از شروع جام جهانی فکر می کردند که در جام جهانی دوباره خلیل زاده و کنعانی زادگان را خواهیم دید.

با شروع بازی ها، اما مشخص شد که کی روش افکار دیگری در سر دارد. شجاع که در دو دیدار تیم ملی حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد و کنعانی زادگان تنها در نیمه دوم بازی مقابل انگلیس به میدان رفتند. کی روش به زوج پورعلی گنجی و حسینی بیشتر اعتماد دارد و همین مشکل دو مدافع سابق پرسپولیس را به دردسر انداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید