کارلو آنچلوتی پس از پیروزی رئال مادرید مورد تمجید یک ستاره قرار گرفت

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی رئال مادرید مورد تمجید یک ستاره قرار گرفت

چهارمین قهرمانی کارلو آنچلوتی او را به معتبرترین مربی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کرد و رئال مادرید پس از شکست لیورپول چهاردهمین قهرمانی خود را به دست آورد.

کارلو آنچلوتی که پس از قهرمانی هیجان زده بود، گفت: «باورم نمی شود که بردیم. مسابقه سختی بود. در نیمه اول خیلی سخت کار کردیم و تحت فشار بودیم اما در نهایت با توجه به تمام بازی هایی که از ابتدای مسابقات انجام دادیم، فکر می کنم حق قهرمانی در این تورنمنت را داشتیم. رئال مادرید یک باشگاه بزرگ است، پر از بازیکنان باکیفیت با قدرت ذهنی و شخصیت بالا.”

آنچلوتی درباره این دیدار گفت: در ابتدای بازی برای ما کمی سخت بود اما در نهایت با یک بازی بی نقص توانستیم به هدف خود برسیم و این موفقیت را به همه اعضای تیم و هواداران تبریک می گویم. .

پرافتخارترین سرمربی لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد: کاری که در این دیدار به خوبی انجام دادیم و تاثیر زیادی در موفقیت ما داشت این بود که اجازه ندادیم لیورپول در جریان بازی بازی کند زیرا قبل از این دیدار آنها روی چنین بازی بزرگی کار کرده بودند. تاکتیک ها البته لیورپول هم در این بازی موقعیت هایی داشت اما برنامه بازی ما خوب پیش رفت.»

کارلوتو می‌گوید او همچنین انتظار داشت که تیبو کورتوا بدرخشد: «آیا واکنش‌هایی مانند او را قبلاً دیده‌ام؟ خوب، بله، اما از او. کورت فصل فوق العاده ای را رقم زد. این رئال مادرید است.

دیدگاهتان را بنویسید