کارمندان دفتر باید با تزریق واکسن کامل یا تست PCR منفی در محل کار حضور داشته باشند


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814649

شهامی گفت: کارکنان یا باید با تزریق 3 دوز کامل واکسن کراون در محل کار حاضر شوند یا هر 2 هفته یک بار آزمایش PCR منفی ارائه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی شهامی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; موج بیانی؛ وی گفت: لیست کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی برای تزریق نوبت اول، دوم و سوم واکسن کرونا به تفکیک سرشماری شده است.

وی با اشاره به اینکه تصمیم ستاد ملی تاج در خصوص تکمیل دوزهای واکسن کراون به تمامی دستگاه های استان ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از کارکنان اجرایی کل واکسن تاج را تزریق کردند و به هر یک از دستگاه هایی که پرسنل در اختیار دارند اعلام کردند باید موارد زیر را رعایت کنند. تایید ستاد کرونا

شهامی با بیان اینکه دسترسی کامل به اطلاعات کارکنانی که واکسینه نشده اند ایجاد شده است، افزود: کارکنانی که واکسینه نشده اند باید با تست PCR منفی سر کار حاضر شوند.

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: تعداد بسیار کمی از افرادی هستند که در ادارات واکسینه نشده اند که برخی از آنها به دلیل مشکلات پزشکی این واکسن را انجام نداده اند و تعداد کمی هم واکسن کرون را دریافت نکرده اند. دلیل. “

وی تاکید کرد: کارکنان باید یا با تزریق 3 دوز کامل واکسن کراون در محل کار حاضر شوند یا هر 2 هفته یک بار آزمایش PCR منفی ارائه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید