کارمندان دولتی و کارکنان مجاز به کار بدون واکسیناسیون نیستند

زمان: 21:38
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776937

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه:

باخمن هدادادیان گفت: دستور بین المللی مدیران و کارکنان اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا را موظف می کند واکسینه شوند ، بر این اساس افراد بدون واکسیناسیون اجازه کار در این مراکز را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باخمن هدادادیان در گفت وگو با مرصادنیوز اظهار داشت: دستورالعملی صادر شده است که اپراتورها و کارکنان در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا را ملزم به واکسیناسیون می کند. بر این اساس ، افراد مجاز به کار در این مراکز نیستند. بدون واکسیناسیون “

وی افزود: هماهنگی لازم با اتاق اصناف در مورد تعهد کلیه کارکنان در اماکن عمومی از جمله مراکز تهیه و توزیع غذا ، مغازه ها ، رستوران ها ، مدارس و مهدکودک ها جهت واکسیناسیون و کارکنان این مراکز باید کارت واکسیناسیون دیجیتالی خود را ارائه دهند. از بازرسان و عموم مردم دیدن کنید.

هدادادیان گفت: بازرسی از 15 هزار تاسیسات عمومی در سطح عرضه آغاز شده است و بازرسان اتاق اصناف ، زندان های دولتی و سایر نهادها مأموریت یافته اند تا موضوع واکسیناسیون را زیر نظر داشته باشند ، زیرا عدم واکسیناسیون یک نقص محسوب می شود و قطعاً اقدامات قانونی گرفته شده است

وی گفت: همچنین نظارت ویژه ای بر نانوایی ها با تشکیل گشت مشترک و محوریت استان در نظر گرفته شده است ، به طوری که کارشناسان ادارات مربوطه تخلفات اتحادیه ها و مشکلات بهداشتی صنفی را به طور دقیق و کارشناسی شده بررسی کرده اند. واحدهای نانوایی. “

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه همچنین در خصوص مبارزه با سبزیجات غیرمجاز توضیحاتی داد و گفت: در این زمینه تصمیمات قضایی گرفته شده و برخی از مزارع حاشیه رودخانه کاراسو که در تلاش برای ریشه کنی آنها هستیم شناسایی شده است.

هدادادیان خاطرنشان کرد: نظارت بر اراضی کشاورزی توسط تیمی متشکل از مرکز بهداشت ، محیط زیست ، جهاد کشاورزی ، مسائل منطقه ای و آب با هماهنگی پلیس انجام می شود.

وی گفت: اقدام دیگر تیم بازرسی مشترک مرکز بهداشت ، دامپزشکی ، سرپرستان شهرداری و دستگاه های انتظامی برای بررسی موارد ذبح غیر قانونی دام در برخی مناطق کرمانشاه از جمله جعفرآباد ، الهیه ، شاطر آباد ، مسکن ، شهر نصر ، جهاد ، نوکان ، دانش خیابان ده مجنون است.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه گفت: پس از پایش ، 32 تن گوشت گاو غیرمجاز با همکاری این ادارات جمع آوری شد و کار با برندگان همچنان در دستور کار بود.

هدادادیان گفت: افرادی که هنوز در برابر واکسیناسیون مقاوم هستند باید در اسرع وقت واکسینه شوند زیرا واکسیناسیون از شدت بیماری فرد می کاهد و از بستری شدن و مرگ جلوگیری می کند.

وی افزود: واکسیناسیون ایمنی مطابق پروتکل های بهداشتی نیست ، اما افراد واکسینه شده باید از ماسک خودداری کرده و از حضور در جلسات فاصله بگیرند.

هدادادیان گفت: با توجه به پایان ماه صفر متأسفانه مراسم عروسی در برخی از سالن ها با ازدحام زیاد برگزار می شود.

وی افزود: مردم می توانند مشکلات بهداشتی و موارد مشکوک را 24 ساعته از طریق سیستم 190 گزارش دهند تا در اسرع وقت قابل ردیابی باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید