کاروان تئاتر سیار کانن تا مرز مهران و خسروی حرکت می کند


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896210

تماشاخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ویژه برنامه «10 روز با کاروان فرهنگی-هنری تئاترهای سیار کانون» مهمان اربعین حسینی خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چهار تماشاخانه سیار کانون همزمان با راهپیمایی اربعین حسینی در مرز مهران، خسروی، مسجد جمکران و میدان شهدای تهران به اجرای ویژه برنامه های فرهنگی می پردازند.

یکی از این تماشاخانه ها از 26 شهریور ماه سفر خود را از تهران آغاز کرد و در 28 شهریور با استقرار در کمپ یگان ویژه فرج به نام “کمپ پنج تن آل عبا” در پایانه مرزی مهران، خدمات خود را به کودکان و نوجوانان ارائه کرد.

تماشاخانه دیگر از همان روز به خسروی رفت و از 28 شهریورماه با برپایی برنامه های فرهنگی و هنری در مقر یگان ویژه پایانه مرزی خسروی به زائران حضرت سیدالشهد(ع) خدمات رسانی می کند.

یکی دیگر از سالن های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 30 شهریورماه میزبان زائران ایرانی و غیرایرانی خواهد بود.

جدیدترین تماشاخانه سیار مرکز روز اربعین حسینی در میدان شهدای تهران به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی و هنری ارائه می کند.

اجرا، نمایش، نمایش فیلم کوتاه، نوحه، رونمایی کتاب، مسابقات مذهبی و… از جمله برنامه هایی است که این روزها توسط سالن های سیار کانون ویژه ایثارگران کودک و نوجوان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید