کاروان راهداری استان وارد شهر کهگیلویه شد + عکس


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843467

کاروان دو امدادی جاده ولایت که سالانه بیش از 2000 کیلومتر از مسیر امام رضا (ع) در ایران را از شلمچه تا مشهد مقدس طی می کند، وارد شهر کهگیلویه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس دوازدهمین کاروان امدادی در جاده ولایت به تهدید در صبح وی گفت: کاروان امدادی دوطرفه در جاده ولایت از محل ورود امام رضا (ع) به شلمچه آغاز شد و این کاروان در مسیر امام رضا (ع) ایران به سمت شهر مقدس حرکت می کند. مشهد حدود 2300 کیلومتر.

440067 خبر خاکستری


بدری گفت: حرکت کاروان از نهم خرداد آغاز شده و در شب میلاد امام رضا (ع) به بارگاه رضوی می رسند. وی هدف از دو راه استان را استفاده از ابزار پیام رسان ورزشی در منطقه سیره رضوی عنوان کرد.


وی همچنین با تاکید بر اینکه عیادت از بیماران و معاینه خانواده شهدا در مسیر توسط اعضای کاروان انجام می شود، تاکید کرد: کاروان 17 نفر است و امیدواریم بتوانیم برای همه در حرم مطهر رضوی دعا کنیم.


رئیس کاروان راهداری استان با اشاره به اینکه این کار پس از دو سال وقفه در تاج یازدهمین سال خود می شود، گفت: حرکت کاروان ها نقطه عطفی بین مردم برای ترویج فرهنگ رضوی و تمدن اسلامی است.

440066 خبر خاکستری


رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه نیز گفت: اعضای این کاروان در بدو ورود به کهگیلویه مورد استقبال مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار گرفتند و از جاده بهبهان تا تپه نورالشهدای آن شهر را پیاده طی کردند.


رضا نیکویی زاده افزود: دوندگان جاده ولایت هر ساله برای جشن ورود امام رضا (ع) به ایران از شلمچه به مشهد مقدس سفر می کنند.


وی تصریح کرد: کاروان راه استان از شلمچه حرکت خود را آغاز کرده و پس از ورود به مسیر آبادان، اهواز، رامهرمز، بهبهان، کهگیلویه و بویراحمد، اگلید از فارس و استان یزد در روز تولد وی وارد استان خراسان رضوی می شود. (مانند).


نکویی گفت: این کاروان صبح روز جمعه از دهدشت حرکت می کند و مسیر خود را از طریق جاده سرفاریاب و یاسوج ادامه می دهد.


وی بیان کرد: فراریان جاده ولایت این مسیر را خالصانه طی می کنند تا پیام شهدا را که پیام ولای ناب است بخوانند و اسلام را در این مسیر توسعه دهند.


نکویی بیان کرد: شهرها و استان های کهگیلویه و بویراحمد مفتخرند که در مسیر امام رضا (ع) قرار گرفته و سال هاست در پیاده راه استان پذیرای ورزشکاران هستند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید