کارکنان باید در اولویت سپاه یزد باشند / سپاه در همه زمینه ها نیازمند کار نوآورانه است


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839755

جمعه یزد با فرمانده جدید سپاه الغدیر دیدار دارم:

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه یزد گفت: کادرسازی برای آینده باید در اولویت سپاه باشد و برای تحقق این امر باید تا الان نیروهای خلاق، متدین، مسئولیت پذیر و عقیدتی تربیت شوند. بر. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار فرمانده جدید سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به خاطراتی از تشکیل این سپاه در استان یزد، گفت: با اقدامات انجام شده در سپاه یزد، ایشان در جبهه بسیار قوی بود: «ما حضور داشتیم و هم در زمینه نظامی و هم در زمینه لجستیکی جایگاه مؤثری داشتیم.

وی با اشاره به ابتکارات سپاه یزد در دوران دفاع مقدس افزود: نیروهای بسیجی و بسیجی یزد متحرک، دلسوز، متدین، دلسوز و شجاع بودند و این روحیه با وجود تفاوت های فراوان امروز و دیروز همچنان پابرجاست. . او ارتش و نیروهای بسیج را در یزد اداره می کند.

ناصری گفت: در آن زمان به رزمندگان یزدی گفتم این تفنگ همیشه در دست ما نیست و بعد از جنگ باید قلم به دست بگیرید و در قلعه علمی با دشمن روبرو شوید و اکنون بسیاری از رزمندگان آن زمان نخبه و تحصیل کرده شده اند. مردم.

امام جمعه یزد گفت: امنیت نباید به عنوان یک شغل، بلکه به عنوان یک وظیفه دیده شود، بنابراین ارتش باید توسط افراد متدین، مسئولیت پذیر و مسئولیت پذیر انتخاب شود.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان باید برای آینده سپاه تربیت شوند، افزود: افرادی که از نظر علمی، فنی و عقیدتی مفید هستند باید برای آینده سپاه تربیت شوند.

ناصری با تاکید بر اینکه سپاه در همه عرصه ها نیازمند ابتکار عمل است، گفت: در تربیت نیرو و نیرو برای آینده باید بحث خلاقیت، تفکر و تعقل مورد توجه قرار گیرد تا در آینده نیروهای خلاق و عقیدتی در این مجموعه داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید