کارکنان دولت باید پیشران صنعت و اشتغال زایی باشند/ به آینده استان خوشبین هستم


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816940

آیت الله سید نصیر حسینی گفت: مسئولان استانی باید پیشران صنعت و ایجاد اشتغال باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و برکت برای همه مسلمانان و مردم استان، گفت: ویژگی های اصلی هر کشوری است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال عزت و استقلال در جهان است و باید در این زمینه پویا عمل کند. و به تصویر کشیدن انواع جنگ های نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در صدد براندازی کشور است و شکر خدا به خاطر مقاومت و حضور مردم در صحنه باعث شکست و ذلت آنان شده است.

امام جمعه یاسوج گفت: کهگیلویه و بویراحمد در بحث اشتغال و تولید نقاط ضعفی دارد که باید با دانش جدید رفع شود.

آیت الله حسینی افزود: تولید دانش بنیان بی شک کارآمدتر بوده و همگرایی صنعت، دانشگاه و علم می تواند تحول آفرین باشد.

وی تولید را نیاز اساسی کشور عنوان کرد و گفت: با تولید و افزایش تولید، اقتصاد و اشتغال پویا می شود و با شعار سال در بیانات مقام معظم رهبری و عملکرد مسئولان می توان شاهد تحول بود. در جامعه.”

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه انرژی، کشاورزی، آب، منابع انسانی، گردشگری و منابع معدنی گفت: دولتمردان، نخبگان و سرمایه گذاران باید برای افزایش تولید دانش بنیان تلاش کنند. که اقتصاد و اشتغال رونق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه گلایه هایی از وضعیت صنعت و شهرستان های صنعتی در استان وجود دارد و تحرکاتی صورت گرفته و امیدواری وجود دارد، از احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون اقتصادی استانداری تقدیر کرد. حومه شهر خوب است.» و این ظرفیت ها باید مدیریت شوند.

آیت الله حسینی خطاب به مسئولان استانی گفت: به آینده استان خوشبین هستم و با راه اندازی مدیریت علمی و مهندسی و تزریق اعتبار به شرکت های تولیدی با توجه به ظرفیت استان، آن را افزایش می دهم.

وی گفت: انتظار داریم مسئولان در سال جدید حرکتی جدی و جهادی داشته باشند و در همه زمینه ها شاهد رونق اقتصادی، اشتغال پویا و تولید قابل قبول باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید