کارگران در عرصه دفاع از ارزشهای اسلامی پیشگام هستند


ساعت: 19:07
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911201

کریمی بیان کرد: کارگران امروز علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمن با جهاد اقتصادی، در جنگ شناختی و با دانش و بصیرت خود در مقابل تحریکات و فریبکاری های دشمن ایستادگی کرده اند و این نشان از زنده بودن آرمان های انقلاب در بین مردم است. اقشار .افراد مختلف دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در جلسه توجیهی جهاد در پالایشگاه شازند و جمعی از مدیران و کارگران این مجموعه گفت: ملت ایران مدعی مبارزه با استکبار جهانی و نظام سلطه امروز هم دشمنان تشخیص می دهند که ایران اسلامی است، ابرقدرت است و از این مشکل می ترسند و جنگ ترکیبی علیه ملت به راه انداخته اند.

وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در صحنه های مختلف همواره مولد انرژی بوده است، گفت: با وجود تحریم ها و توطئه های ظالمانه ایران اسلامی، ملت به سرعت در حال پیشرفت است و امروز حضور ایران در منطقه تعیین کننده است و وجود ندارد. معادله ای در منطقه که بدون حضور ایران محقق نمی شود.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه هدف دشمن از جنگ ترکیبی متوقف کردن قطار پیشرفت است افزود: دشمنان باید از تجربه ناکام و شکست های متعدد خود در برابر ملت ایران درس بگیرند و قطعا مردم آگاه و بصیر ایران و جوانان با اراده و همت اجازه خواهد داد آنها اجازه نمی دهند اهداف شیطانی دشمنان برآورده شود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی به برکت جوانانی چون شهید حاجی و آرمانعلی واردی راه سربلندی و قله های بلند شکوفایی را پیموده و مایه سربلندی و قدرت انقلاب اسلامی هستند و ایستادگی آنان در برابر دشمنان را نشان می دهد. ریشه های عمیق انقلاب دارد و از امکانات ملت ایران برخوردار است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: فرهنگ و گفتمان بسیجی عامل موفقیت و پیشرفت است و دشمنان هیچ درکی از قدرت نرم انقلاب اسلامی و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی ندارند و البته نیاز به گفتمان بسیجی است. در همه بخش ها، به ویژه در شکاف هایی که برای مدیریت وجود دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به صلابت و قدرت انقلاب اسلامی واقف است، گفت: دشمن می داند که ایران که زمانی به دنبال سیم خاردار می رفت، اکنون نگران صادرات سلاح های ساخت ایران است و می بینید که دارد. بالاترین روابط اقتصادی با دنیا و در بسیاری از زمینه ها جوانان ایرانی حرفی برای گفتن دارند و به همین دلیل است که دشمن در همه عرصه ها در مقابل انقلاب شکست خورده است.

سردار کریمی تاکید کرد: پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب و وضعیت امروز کشور باید تبیین شود، زیرا یکی از ابعاد جنگ پنهان کردن نقاط قوت کشور است و امروز برای جلوگیری از تحریف و تحریف دشمنان. دروغ گفتن باید وارد میدان جهاد شد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی و انقلابی قدرتمندتر از همیشه و حرکت آن به سوی پیشرفت سریعتر است، افزود: به فضل الهی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تکیه بر جوانان با انگیزه و اراده در آینده نزدیک. در آینده در آینده او دشمنان را شکست خواهد داد. ما در نهایت پیروز خواهیم شد زیرا به خدا و قدرت الهی متصل هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به کار و تلاش کارگران در عرصه تولید گفت: کارگران عزیزی که امروز در عرصه اقتصادی فعال هستند، مظهر زنده عزت، همت، گذشت هستند. مسئولیت پذیر در برابر مردم، تولید و مجاهدان در پیشگاه خداوند متعال هستند و از زحمات کارگران در بخش های مختلف تولیدی قدردانی می شود.

وی افزود: کارگران امروز علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمن با جهاد اقتصادی، در جنگ شناختی با علم و بصیرت خود با تحریکات و فریبکاری های دشمنان روبرو شده اند و این نشان از زنده بودن آرمان های انقلاب در بین مردم است. او افراد مختلفی دارد.

سردار کریمی با قدردانی از حضور کارگران در مناسبت های مختلف انقلابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز جامعه کارگری استان مرکزی روحیه بسیجی و انقلابی دارد و حضور آنان علاوه بر میدان تلاش و تولید در عرصه دفاع نیز وجود دارد. ارزش‌های انقلاب نشان از پیشگامی آنان است و از انقلاب محافظت می‌کند و انجام کارهای بزرگ فرهنگی به صورت خودجوش در میان کارگران بسیار ستودنی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید