کاری جدید برای ستاره محبوب قرمزها

کاری جدید برای ستاره محبوب قرمزها

به گفته پابلو مورر از اتلتیک، دی سی یونایتد با وین رونی به عنوان سرمربی به توافق رسیده است. این ملی پوش انگلیسی عصر یکشنبه وارد فرودگاه دالس در حومه ویرجینیا شد تا با نمایندگان باشگاه دیدار کند و به نظر نمی رسد مدت زیادی طول بکشد تا به توافق برسد. واشنگتن پست نیز تایید کرد که این معامله انجام شده است.

بر اساس آن گزارش، رونی هفته ها است که در حال مذاکره با باشگاه بوده است. او پس از یک فصل پرتلاطم در دربی کانتی که در آن تیم به دلیل یک جریمه امتیازی سقوط کرد، در ماه ژوئن از سمت سرمربیگری باشگاه استعفا داد.

او در بیانیه‌ای گفت: امروز با مدیران دیدار کردم تا از تصمیم خود برای ترک باشگاه مطلع شوم. آنها تلاش زیادی کردند تا نظر من را تغییر دهند، اما من مصمم هستم. دوران حضور من در باشگاه پر از احساسات مختلف بوده است، اما باید بگویم که از این چالش لذت بردم.

با این حال، کار در باشگاه جدید او نیز یک چالش است. دی سی یونایتد و سرمربی سابق هرنان لوسادا در اوایل سال جاری راه خود را جدا کردند و چاد اشتون به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت، اما این کار برای او آسان نبود. این تیم در کنفرانس شرق MLS در رده سیزدهم قرار دارد و اخیرا با نتیجه 7 بر صفر مقابل فیلادلفیا یونیون شکست خورده است. این باخت بدترین باخت تاریخ این تیم بود.

رونی از سال 2018 تا 2020 برای دی سی یونایتد بازی کرد و سپس به دربی کانتی رفت.

دیدگاهتان را بنویسید