کالاهای عمده ای به ارزش 2.5 میلیارد ریال در انباری در کاشمر کشف شد


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837813

احمدی از افتتاح انبارها در کاشمر خبر داد و گفت: 256 جعبه ماکارونی و 10 کیسه آرد از گنجینه به ارزش 218 میلیون تومان در شهرستان کاشمر کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی کاشمر در گفت و گو با صبح توس ; وی گفت: عملیات گسترده برای مقابله جدی و قاطعانه با سودجویان و جلوگیری از انباشت کالا در دستور کار کارآگاهان آگاهی و تیم های پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفته است.

وی همچنین ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر انباشته شدن مقادیر قابل توجهی ماکارونی در سه انبار سطح شهر توسط افراد سودجو، موضوع جهت اطلاع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشمر با بیان اینکه ماموران انتظامی برای اطمینان از صحت گزارش ها وارد عمل شده و با مراجع قضایی و همکاری مسئولان جهاد کشاورزی این شهرستان موافقت کردند، خاطرنشان کرد: از این انبارها 256 جعبه ماکارونی و 10 کیسه گنج به دست آمده است. آرد پیدا شد.

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 218 میلیون تن برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه 3 متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

احمدی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با انباشته مردم اذعان داشت: همشهریان عزیز در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا سریعا موضوع را از طریق مراکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید