کالا نویی سرمربی تیم ملی می شود!/ نتیجه دیدار سرنوشت ساز معرفی سرمربی جدید


ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883710

با توجه به نتیجه جلسه کمیسیون فنی، مطمئناً سرمربی آینده تیم ملی ایرانی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وضعیت نابسامان نیمکت تیم ملی ایران در فاصله نزدیک به 4 ماه تا جام جهانی وحشتناک است. در پی شایعه تغییر نیمکت تیم ملی که منجر به دودستگی و انشعاب در تیم ملی شد و جلسه کمیته فنی که منجر به محرومیت دراگان اسکوچیچ شد، هیئت فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ جلسه ای برگزار کرد که در نهایت نتیجه ای نداشت. فعلاً اعلام نشد که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی خواهد بود اما این «فعلا» قطعا تا جام جهانی دوام نخواهد داشت.

در همین رابطه وزیر ورزش و جوانان روز گذشته به وضعیت آشفته سرمربی تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد و گفت: گزارش محرمانه کمیته فنی را از نیمکت تیم ملی دریافت کرده ام و خواهم داشت. دیدار مهم با مجدی در این زمینه.

بعد از ظهر دیروز جلسه ای برگزار شد که وزیر ورزش و میرشاد مجدی آخرین شرایط تیم ملی و سرمربی را بررسی کردند و ظاهرا به جمع بندی رسیدند.

پس از جلسه مهم روز گذشته، مقرر شد با جمع بندی نتایج دیدار وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال، هیات رئیسه بلافاصله تشکیل جلسه داده و نظر نهایی خود را درباره سرمربی تیم ملی اعلام کند.

در این خصوص احسان اصولی، سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امروز صبح جلسه داریم و توضیحات اعضای کمیته فنی را می شنویم و پس از آن به جمع بندی می رسیم. امیدوارم به جمع بندی برسم و نتیجه جلسه هیئت مدیره را اعلام کنم. ابتدا باید تصمیم بگیریم که سرمربی فدراسیون را عوض کنیم یا نه. هنوز تغییری ایجاد نشده و فردا در خدمت کمیته فنی هستیم و در نهایت نتیجه را اعلام می کنیم. شاید به نتیجه نرسیم اما سعی می کنیم تصمیم بگیریم و جمع بندی کنیم.

علیرغم اظهارات اصولی، به نظر می رسد تصمیم اصلی در جای دیگری گرفته شده است و در جلسه وزیر ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون فوتبال، طرفین به این نتیجه رسیدند که این بلاتکلیفی اصلا خوب نیست. و باید خیلی زود مربی ارشد تیم ملی معرفی شود.

مربی ای که برخی حتی معرفی کردند!

با توجه به نتیجه جلسه کمیسیون فنی، مطمئناً انتخابگر آینده تیم ملی ایرانی خواهد بود و به دلیل زمان کم تا جام جهانی، مطمئنا گزینه خارجی مورد توجه فدراسیون فوتبال قرار نخواهد گرفت. گزینه هایی که نام آنها قبلا ذکر شده است. علی دایی، امیر قلعه نویی و جواد نکونام. از آنها علی دایی به فدراسیون فوتبال جواب منفی قاطع داد. حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد نیز تاکید کرد که هیچ مذاکره ای با فولاد و جواد نکونام برای سرمربیگری تیم ملی انجام نشده و تنها گزینه باقی مانده امیر قلعه نویی است. سرمربی گل گهر که البته رابطه نزدیکی با میرشاد مجدی دارد و مدت ها در استقلال با هم کار می کرد؛ روزهایی که امیر سرمربی استقلال بود و میرشاد هدایت تیم ملی را برعهده داشت. شنیده ها حاکی از آن است که منتخب مجدی امیر گاله نویی است و رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در نظر دارد به دوست قدیمی خود نیمکت جام جهانی بدهد.

اتفاقی که البته نادر فریادشیران، مربی فوتبال شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی به صراحت آن را فاش کرد و گفت: فردا به احتمال 90 درصد اعلام می شود که سرمربی تیم ملی کالا نووی است!

باید منتظر ماند و دید سرنوشت نیمکت تیم ملی چه خواهد شد و امیر قلعه نویی به قول شواهد و قرائن و ادعای فریادشیران سرمربی تیم ملی ایران خواهد شد یا تاریخ به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید