کانادا بهترین گزینه برای دیدار تدارکاتی بود/ این جام جهانی شرایط خاصی دارد


زمان: 19:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839378

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: کادرفنی تیم ملی تا یکی دو روز آینده تقویت و اضافه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از بازگشت به تهران برای دیدار به فدراسیون فوتبال رفته بود، درباره وضعیت خود پس از عمل جراحی که انجام داد، گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. من چندین سال منتظر این عمل بودم، الان فرصت هست و با موفقیت انجامش دادم و مشکلی ندارم.

وی در خصوص دیدار خود در فدراسیون فوتبال با حمید استیلی گفت: در این جلسه درباره نحوه پیگیری روند آماده سازی تیم ملی برای اردوی بعدی بود. یکسری نکات مطرح شد و نظرات دوستان را شنیدیم. دیدار امروز فقط برای اردوی تیم ملی بود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به صحبت هایی مبنی بر حضور دو دستیار خارجی در کادر فنی خود گفت: در این یکی دو روز بیشتر درباره کادر فنی ام صحبت خواهم کرد و این کادر تقویت می شود. “

اسکوچیچ درباره تدارکات تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کانادا گفت: فکر می کنم بهترین گزینه ممکن برای آماده شدن برای جام جهانی، رویارویی با کانادا بود، این تدارکات هماهنگ شده بود و یک بازی دوستانه با این تیم خواهیم داشت. .

وی گفت: اگر از من بپرسید که آیا از شرایط و تعداد پنجره های فیفا برای آماده سازی تیم ملی راضی هستم، می توانم صحبت کنم اما فقط این. ما دو پنجره فیفادی داریم که برای همه تیم ها یکسان است.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا از شرایط فعلی راضی است یا خیر، تصریح کرد: مقایسه ای با جام های جهانی قبلی وجود ندارد و این جام جهانی شرایط خاص خود را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید