کانگویان: امیدوارم نتیجه دیدار با ایران باشد


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812810

دیدار مدیرعامل تیم ملی فوتبال با سفیر کره جنوبی در تهران؛

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در محل سفارت با سفیر کره جنوبی در تهران دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیل مدیر تیم ملی ایران در آستانه دیدار تیم های ملی ایران و ایران با یون کانگ هویان سفیر کره جنوبی در تهران در سفارت ایران دیدار کرد. کره جنوبی.

حیان در این دیدار با آرزوی موفقیت برای هر دو نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی گفت: خوشحالم که از این گروه و تیم های شایسته و قدرتمند فوتبال آسیا به جام جهانی راه یافتند. ایران و کره جنوبی همیشه جزو بهترین نیروهای فوتبال آسیا بوده اند و این بار به جام جهانی 2022 راه یافته اند و امیدوارم این دو تیم در مرحله پایانی مسابقات نمایندگان شایسته ای برای فوتبال آسیا باشند و نتایج ارزنده ای کسب کنند.

سفیر کره جنوبی افزود: روابط و همکاری های دو کشور همواره بسیار دوستانه و نزدیک بوده و دیدارهای دو تیم نیز جذاب و دیدنی است. این بار بازی دو تیم آن حساسیت همیشگی را نخواهد داشت اما همچنان فکر می کنم در فوتبال آسیا شاهد یک دیدار جذاب بین دو قدرت بالا هستیم. بازی اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید و امیدوارم بازی برگشت دو بر دو مساوی شود و برای هواداران ایرانی و کره ای پر گل باشد.

وی به مدیر تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: سفارت کره جنوبی در تهران برای هماهنگی حضور تیم ملی ایران در سئول با فدراسیون فوتبال ایران همکاری خواهد کرد و در این بخش هرگونه کمک ممکن برای این سفارت انجام خواهد شد.

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال ایران در ارزیابی سفر به کره جنوبی گفت: ابتدا از فرماندار و رزمنده ای که برای این بازدید وقت گذاشتند تشکر می کنم. تبریک می گویم و از همکاری و برخورد سازنده جناب آقای میرشاد ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال کمال تشکر را دارم. وی همچنین علاقه مند به حضور در این جلسه بود که به دلیل شرایط کاری امکان پذیر نشد و در جلسات بعدی جلسه مشترکی برای تقویت تعاملات و همکاری های فوتبالی با سرپرست محترم فدراسیون خواهیم داشت.

وی افزود: روابط ورزشی ایران و کره جنوبی همیشه بسیار خوب و نزدیک بوده و هر دو تیم در سال های اخیر مسابقات جذابی را برگزار کرده اند که خود من در مسابقات مختلفی مقابل تیم ملی کره حضور داشته ام. با تشکر از نگاه مثبت و سازنده سفیر محترم کره جنوبی در تهران که به دنبال همکاری نزدیک با تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران به ویژه در آستانه دیدار دو تیم است. نامگذاری خیابانی به نام پایتخت کره در تهران و نامگذاری خیابانی در سئول به نام تهران نشان از عمق روابط دو کشور و ملت در سال های اخیر دارد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: در کنار نتیجه بازی، امیدواریم شاهد یک بازی خوب و منصفانه بین دو تیم باشیم و فوتبال زمینه گسترش همکاری های ایران و کره جنوبی را به عنوان یک قدرت بزرگ فراهم کند. آسیا.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید