کاهش 60 درصدی تخلفات نانوایی ها در کرمانشاه / نصب 1600 دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی ها


ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878016

رئیس بازرسی و نظارت اتاق بازرگانی کرمانشاه اعلام کرد؛

رامین پهلوانی گفت: درصد تخلفات در نانوایی های کرمانشاه نسبت به قبل از اجرای طرح هدفمندی یارانه آرد و نان حدود 60 درصد کاهش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رامین پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در اکثر نانوایی های استان کرمانشاه دستگاه کارت خوان هوشمند نصب شده است و از مجموع 2024 نانوایی تنها 365 واحد هنوز نصب نشده است.

وی عملکرد کرمانشاه را مشابه استان های دیگر دانست و افزود: در حال حاضر با نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی ها محدودیتی برای خرید نان وجود ندارد.

پهلوانی گفت: نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی ها اقدامی مطلوب است و از قاچاق آرد جلوگیری می کند.

وی با تاکید بر اینکه نانوایان در وهله اول باید با مردم صادق باشند، گفت: مردم نیز باید برای بهبود اجرای طرح هدفمندی یارانه آرد و نان همکاری کنند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: استفاده از کارتخوان هوشمند در نانوایی ها زمان بر است و ممکن است صف ها کمی طولانی تر و در نتیجه خسته کننده باشد، اما نانواها ممکن است به مردم کمک کنند. دوستت دارم.

پهلوانی خاطرنشان کرد: بهتر است نان جیره بندی شود، زیرا محدودیتی در مصرف نان وجود ندارد و البته مصرف نان در دنیا بر اساس نان صنعتی است، بنابراین باید به سمت استفاده از نان نیز حرکت کنیم. نان صنعتی که بهتر کنترل می شود.


رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: توزین نان نیز باعث کاهش سوء استفاده می شود.

پهلوانی گفت: در این بازدیدها میزان تخلفات تولیدکنندگان نان نسبت به قبل از اجرای طرح هدفمندی آرد و نان حدود 60 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: با توجه به شرایط جهانی گندم باید طرح هدفمند آرد و نان اجرا شود و کشوری مانند ایران که سریعتر عمل کند موفق تر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید