کاپیتان تیم ملی تکواندو خداحافظی کرد

اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در وزن 73+ کیلوگرم وارد این رقابت ها شد که با شکست در دور اول مقابل حریف آلمانی از دور رقابت ها کنار رفت.

کاپیتان 31 ساله تیم ملی پس از 12 سال حضور مستمر در تیم ملی و کسب عناوین طلایی در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان و بازی های ارتش های جهان و همچنین نقره مسابقات، تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفته است. بازی های آسیایی 2014 اینچئون.

وی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پس از 12 سال حضور در تیم ملی تکواندو، این بار به احترام دل غمگین مردمم، در این روزهای سرد و سخت، استخوان سوز، با دل. پر از درد از تیم ملی ایران خداحافظی می کنم و اینگونه می نویسم به خاطر تکواندو و به خاطر ریاضت ها و سختی ها و سکوها و مدال هایش، فریاد خاموشم را فریاد می زنم خداحافظ من عشقم و با تمام قلب و چشمان پر از اشک با تو وداع می کنم و تو را به دستان بی رحم و مهربان سرنوشت می سپارم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو خداحافظی کرد

ندا زارع مربی تیم ملی تکواندو بانوان نیز با انتشار پستی در اینترنت از تیم ملی جدا شد.

وی در سال ۲۰۱۸ از سوی کمیته فنی به عنوان بهترین مربی دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا انتخاب شد.

کاپیتان تیم ملی تکواندو خداحافظی کرد

زارع در صفحه شخصی خود نوشت: پس از سال ها تلاش در جهت شکوفایی استعدادهای دختران کشورم، در حال حاضر به دلیل نبود شرایط مناسب کاری در تیم ملی تکواندو استعفای خود را اعلام می کنم. اعلام این تصمیم را تا پایان جام جهانی به تعویق انداختم تا آسیبی به بازیکنان و تیم ملی وارد نشود و در این مدت با جان و دل در خدمت تیم ملی و بازیکنان بودم و انجام دادم. اجازه ندهید این تصمیم کمترین آسیبی به وظایف من به عنوان مربی وارد کند.

البته مشخص نیست تصمیم زارع هم مثل خدابنده به خاطر اتفاقات اخیر کشور بوده یا اختلافاتی بین او و سرمربی تیم ملی یا فدراسیون بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید