کتاب خاطرات و زندگی جهادی شهید حاجی در پله هفتم


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888799

چاپ هفتم کتاب «سرمشک» – خاطرات مختصر از زندگی جهادی شهید مدافع حرم محسن حاجی توسط انتشارات «شهید کاظمی» روانه بازار کتاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شاید شهید حاجی را دیده باشید و با او زندگی کرده باشید! شاید در مدرسه، کوچه و مسجد کنار شما می نشیند و شما مدتی را با او گذرانده اید. محسن در زندگی زمینی اش آدم خاصی نبود. او بچه بدی بود. از کسانی که می خواهند همه آن را تجربه کنند. از کسانی که می خواهند همه چیز را بدانند. چیزی که محسن را خاص می کند زندگی جهادی اوست!

حیاتی که اساس آن جهاد است و انجام وظیفه جز با تزکیه حاصل نمی شود. . الگو؛ این کتاب خاطره ای کوتاه و مستند از زندگی جهادی شهید حاجی برای جوانان ایرانی است.

این کتاب در 4 فصل تزکیه اخلاق، تزکیه بدنی، تزکیه علمی، بصیرت و بصیرت سیاسی بر اساس زندگی شهید حاجی نوشته شده و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

c3c0da03 0a02 4e1e 853f 38cae5038ed5 خبر خاکستری

در بخشی از کتاب می خوانیم:

ما در حلب بودیم. هوا خیلی سرد بود و زمین از باران گل آلود بود. زیر تانک یک دهلیز باز بود، درست در سمت راننده تانک. هر لحظه ممکن است تانک مورد اصابت موشک قرار گیرد. محسن گفت: «این تانک بیت الماله است! «در این سرما و گل رفت زیر تانک. بازسازی و لابی بسته شد.

علاقه مندان به خرید کتاب می توانند از طریق سایت nashershahidkazemi.ir و یا ارسال نام کتاب به سامانه پیامکی 3000141441 کتاب را خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید