کتاب خان طومان یا خرمشهر؟ در بازار منتشر شد


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915117

کتاب خان طومان یا خرمشهر؟ خاطرات شهید دفان علی عابدینی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کتاب «خان طومان یا خرمشهر؟»؛ مجموعه خاطرات شهید دفان علی عابدینی همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زینب(س) توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

در شهادت، زبان نمی تواند بیانگر ایثار، ایثار، رشادت، شهامت و شهادت مردانی باشد که شجاعانه و با غیرت برای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و صبورانه پا به جهاد گذاشتند. برای من اجازه خروج گرفت

پیمودن راهی که حقیقت و معنا و شهادت را به ارمغان می آورد، آری مردمی که مانند همه ما آرزویی داشتند، اما نه دنیایی، بلکه آرزوی رسیدن به مقصد خدا، آرزوی شجاعت و یک نسل شهادت و چگونه. ما گیج و دیر در خود مانده ایم که گریه کنیم ما کجا و آنها کجا آری این سنت شهادت است و این حرف شهادت است. پی بردن به عمق معنای آن باعث می شود که حتی آنها را به عنوان یک آرزو برای خود ببویم و ببوسیم و سرمشق خود در جای آنها بایستیم.

علی عابدینی از شهدای مدافع حرم و از یگان صابرین لشکر 25 کربلا بود که در بهار 1394 در سن 27 سالگی برای مبارزه با تروریست ها و پاسداری از حرم حضرت عازم سرزمین سوریه شد. زینب(س) دشمنان اسلام به شهادت رسیدند.

مازندران در نبرد خانطومان در سوریه برای پاسداری از حرم اهل بیت(ع) 13 شهید تقدیم کرد که پیکر پاک پنج تن از این شهدا پس از چهار سال به میهن اسلامی بازگشت.

این شهدا به همراه هشت تن از همرزمان و یارانشان در عملیات تروریست های تکفیری در خان طومان سوریه به شهادت رسیدند.

مازندران با تقدیم حدود 40 شهید به مدافعان حرم بیشترین نقش را در پاسداری از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوریه داشت.

کتاب «خان طومان یا خرمشهر؟»؛ مجموعه خاطرات شهید فنفان علی عابدینی به کوشش گروه فرهنگی شهید محمدعلی معصومیان در 192 صفحه منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید