کدام اجناس عمده در ماه مبارک رمضان توزیع می شود / کدام سامانه بازار به حساب می آید؟ + جزئیات


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819526

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی طرح نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان برای کنترل بازار از طریق گشت های مشترک و همچنین سامانه اعلام تخلفات خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتمدی پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس درباره آخرین اقدامات برای تامین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان گفت: حدود 600 تن برنج، 800 تن شکر و روغن به درخواست متقاضی برای توزیع در نگرش ماه مبارک هیچ کمبودی وجود ندارد.

رئیس جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه مشکلی برای تامین مرغ منجمد در بازار وجود ندارد، گفت: مرغ منجمد مورد نیاز بازار تامین می شود و مرغ گرم مرغداری ها برای نیازهای مرغداری ها مناسب است. استان و نگرش مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: تحویل کالاهای اساسی مشکلی ندارد، اما گاهی اوقات ممکن است یک یا دو روز برای نحوه توزیع زمان ببرد، اما به طور کلی تحویل آنها مشکلی ندارد.

در همین راستا مدیرکل تعزیرات حکومتی در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص اقدامات انجام شده برای مقابله با انحرافات بازار در ماه مبارک رمضان گفت: یکی از اقدامات در تعزیرات حکومتی مکاتبه با سازمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ماه مبارک رمضان نظارت و نظارت بر کالاهای اساسی در بازار اعلام شد.

صالحی گفت: نیروها از طریق گشت‌های مشترک و روزانه بازار را رصد می‌کنند تا افزایشی نداشته باشند.

وی افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان همکاران حضور دارند و سامانه 135 پاسخگوی تخلفات در ساعات کاری است تا در این ایام آرامش و شرایط مساعد بازار مشاهده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید