کدام سهامداران می توانند وام بانکی دریافت کنند؟

روز جدید مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) شرایط تایید سهام برای دریافت وام را تشریح کرد و گفت: همه مشمولان سهام می توانند از این سهام به عنوان وثیقه استفاده کنند.

محمد بگستانی با اشاره به رونمایی از فاز اول سامانه احراز هویت الکترونیکی هوشمند ستارها، افزود: این موضوع در اختیار بانک و وابسته به بانک است و ممکن است بانک برای ارائه یک وثیقه 20 میلیون تومانی بخواهد. وام 10 میلیون تومانی.

وی درباره مشمولان سهام عدالت نیز توضیح داد: تمامی مشمولان سهام عدالت می توانند از این سهام به عنوان وثیقه استفاده کنند. مانند ذینفعانی که روش مستقیم را انتخاب کردند و هیچ یک از واحدهای خود را نفروختند، ذینفعانی که روش مستقیم را انتخاب کردند و برخی از واحدهای خود را فروختند و ذینفعانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند. در واقع هر شخصی با توجه به دارایی خود می تواند برای تایید سهام اقدام کند.

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق (سمات) درباره واگذاری سهام سرمایه متوفیان نیز توضیح داد: سامانه واگذاری سهام سرمایه متوفیان تا پایان شریورماه راه اندازی شده است و وراث این افراد می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند. انتقال سهام سرمایه

دیدگاهتان را بنویسید