کدام فرقه ها در نهایت خوب بودند

کدام فرقه ها در نهایت خوب بودند

رضا مراد سهرایی درباره تدریس دانشجو معلمان ورودی سال 1397 در کلاس های درس گفت: قبلاً مقرر شده بود که به دلیل کمبود شدید معلم، دانشجو معلمان سال 1397 برای تدریس در کلاس ها حاضر شوند.

وی با بیان اینکه مقطع ابتدایی برای تربیت این دانشجو معلمان انتخاب شد افزود: تعداد این دانشجو معلمان نزدیک به 15 هزار نفر بود که کمتر از هفت هزار نفر از آنها در کلاس های درس حاضر شدند و اکنون در حال آموزش و یادگیری هستند که آموزش و پرورش باید جبران شود. برای این مشکل

مراد سهرایی یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان نیز در بحث امتحانات و ادامه مسیر به این دانشجو معلمان کمک می کند و قرار است شهریه نیز به آنها پرداخت شود.

بحث تدریس دانشجو معلمان ورودی به سال 1398 از فروردین 1398 مطرح شده است، حسین حنیفر رئیس سابق دانشگاه در این خصوص اعلام کرد که به دلیل کمبود معلم در آموزش و پرورش، دانشجویان سال 1398 که باید در سال 1402 فارغ التحصیل شوند، باید فارغ التحصیل شوند. برای تدریس در مدارس زودتر در مدرسه پذیرفته می شوند و پرورش می یابند و بنابراین باید از واحدهای باقی مانده در تعطیلات آخر هفته استفاده کنند.

این دانشجو معلمان از مهر 1401 وارد کلاس های درس شدند و تحصیل در دانشگاه خودشان به آخر هفته ها موکول شد.

وی درباره کسورات دانشجویی ورودی 2018 نیز گفت: کسورات دانشجویی ورودی 2018 نیاز به بررسی دارد، کسانی که هنوز از خوابگاه استفاده می کنند کسر می شوند اما کسانی که در کلاس مجازی شرکت می کنند اگر بیش از 25 درصد باشند که البته این است. 25. درصد این دانشجو معلمان بالاست، باید به حالت قبل از تاج برگردند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: باید مصاحبه انجام شود و کسر کسانی که به صورت آنلاین درس می خوانند و سر کلاس نیستند را کاهش دهیم.

مراد سهرایی گفت: هر زمان که این تصمیم گرفته شود تا مهر امسال خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید